Gå til innhold

Hvorfor blir noen totalt forandret under svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan normalt kåte menn og damer som har et aktivt sexliv før svangerskapet bli så totalt forskjellig under svangerskapet?

Noen virker som vil ha mye mer enn "vanlig" mens andre overhodet ikke kan tenke seg sex i svangerskapet eller har lyst på det. Noen får vondt (det gjelder kanskje først og fremst damer).

Jeg har prøvd å tenkt på hvorfor det er sånn uten å finne noen fornuftig grunn. Hvis det er noen biologiske ting som gjør at man blir mer eller mindre kåt under et svangerskap så burde vel dette vært likt for alle?

Noen som har noen forklaring på dette bortsett fra at folk er forskjellige?

Hilsen Mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likt for alle?

Hvorfor det? Vi er jo alle ulike i utgangspunktet. Ulike preferanser, ulik reaksjon på hormoner, ulik selvfølelse.

Noen elsker følelsen av å vokse seg runde, føler seg mer sexy og kåte. Mens andre hater å legge på seg og føler seg ekle og feite. Ikke så lett å by seg frem da?

Noen får bekkenløsning, så bare det å skille beina gir intense smerter.

Jeg er av typen som blir mer kåt. Er slank ok muskuløs til vanlig, små bryster. Nå er brystene store og runde. Vagina er hoven pga økt blodmengde og og jeg føler meg som kvinne, der jeg ellers er en guttejente.

Noen elsker å være gravide, men føler nesten forakt mot kåthet, fordi det blir kvalmende med slike følelser så nær et barn. Kanskje har de opplevd seksuelle overgrep som barn.

Noen tanker fra meg. Litt av erfaring og litt fra venninner.

M.

Skrevet

Hormoner er tingen vettu;P

Hormoner gjør så mye med oss i et svangerskap at du ikke aner det;P

Det er jo i full gang 24/7 da...

Og at det blir trykk og mere blod nedentil er også en årsak til at vi kvinner har større sexlyst.

De som ikke er så kåte vet jeg ikke så mye om, får jeg er kåt ofte...

Men når jeg ikke har vert kåt på en stund så er det pga stress, sliten, trøtt, deppa osv...

Når jeg er mere glad føler jeg større behov for sex.

Er så forskjellig fra person til person!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...