Kæmma og trultene Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Når skal jeg skifte fra 1 til 2 på Avent flaskene?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det står på pakkene du kjøper? Tror jeg. Bruker ik flaske selv så
Medium fikk guttebass Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Så vidt jeg husker er det sånn: 1 hull: 0 mnd + 2 hull: 1 mnd + 3 hull: 3 mnd + 4 hull: 6 mnd + Noen som kan bekrefte eller korrigere? Gutten min er snart 8 mnd og bruker fortsatt 3 hull. Det er veldig forskjellig hva babyene kan bruke. Du må nesten bare prøve deg fram. )
Sina73 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes det som står på Avent sine smokke-pakker er veldig villedende. Gutten min brukte 1 hull til han var nesten 3 mnd. Nå er han 4 1/2 mnd og bruker fortsatt 2 hull. De begynner å bli litt slitte så da tror jeg at jeg går over til 3 hull når de er klare for utskifting. Du må prøve deg fram. Jeg prøvde 3 hull da han var 3 mnd men det rant ut på sidene og han satte i halsen. Og så begyne han å totte. Man skal ikke bytte for tidlig for hvis det går for lett får de ikke tilfredstilt sugebehovet.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Ikke vet jeg. Trodde 3 hull var til 3 mnd. baby, men prøvde på min og prøver innimellom fortsatt, men det renner tydeligvid for fort for gutten min, så her går det i 2 hull. Han er snart 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå