Gå til innhold

klarer du holde inne lufta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som ikke klarer holde inne luft etter at jeg fødde for to uker siden?

Er det normalt?

Syns det er ganske flaut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh... det er nesten 5 mnd siden jeg fødte og har samme problemet. Tenkte på det her om dagen, at man må jo være "forsiktig" når man er blant folk! Man skal jo trene opp den lukkemuskulaturen, også. Er nok litt lat...

Men, alle fiser jo !

Skrevet

Samme problemet her... For min del skyldes det at en liten innvendig hemoroide av og til "stikker hodet ut". Dermed hjelper det ikke hvor sterk den derre lukkemuskelen er, - saken holder døra litt på gløtt, for å si det sånn... :-/

 

Prøver å huske å dytte hemoroiden inn igjen etter å ha gått på do. Forhåpentligvis skrumper ting snart inn av seg selv...

Skrevet

har definitivt samme problem etter 2,5 mnd. men merker faktisk at det hjelper med knipeøvelser bak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...