Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er det bare jeg som ikke klarer holde inne luft etter at jeg fødde for to uker siden? Er det normalt? Syns det er ganske flaut!!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Tror det er ganske normalt...husk å trene lukkemuskelen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Heheh... det er nesten 5 mnd siden jeg fødte og har samme problemet. Tenkte på det her om dagen, at man må jo være "forsiktig" når man er blant folk! Man skal jo trene opp den lukkemuskulaturen, også. Er nok litt lat... Men, alle fiser jo !
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Samme problemet her... For min del skyldes det at en liten innvendig hemoroide av og til "stikker hodet ut". Dermed hjelper det ikke hvor sterk den derre lukkemuskelen er, - saken holder døra litt på gløtt, for å si det sånn... :-/ Prøver å huske å dytte hemoroiden inn igjen etter å ha gått på do. Forhåpentligvis skrumper ting snart inn av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 har definitivt samme problem etter 2,5 mnd. men merker faktisk at det hjelper med knipeøvelser bak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå