Gå til innhold

trenger tips - ang problemer med å sovne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 4 mnd, og har hele tiden sovet noen dupper om dagen, og sovnet greit på kvelden. Nå de siste dagene har hun begynt å slite med å sove om dagen - må ta henne med i vogna for at hun skal sovne. Hjemme er hun så trøtt så trøtt men vil IKKE sove, men griner og sutrer mye pga lite søvn. Kan ikke gi henne pupp hele tiden heller, da blir hun jo overfora stakar....Sovna nå etter pupp mens jeg vogga henne, men er på vei til å vkne etter bare 5 minutter. På kvelden går det greit, men dagene blir slitsomme når hun er så grinete pga lite søvn! Noen tips? Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn ble min også rundt 4 mnd.. jeg må rett og slett legge han på rommet, og ha det helt mørkt..da sover han som en drøm igjen! tror du bare skal gi pupp så mye hun vil.. når de er så store er det vanskelig å overfore dem! det er de små som har det problemet!

Skrevet

Åkei, så det hjalp? Hun er jo vanvittig nysgjerrig, så jeg kan jo skjønne det....Får prøve det!

Og matinga - det var jo betryggende! Hun har nemlig spist mye mer i det siste, siden jeg prøver å få henne til å sove hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...