Gå til innhold

Trøkker og trøkker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 uker trøkker og trøkker når hun skal bæsje. Og så kommer det et høyt "Pprrrrrrrrrrrt! og så slapper hun av igjen og bleia er full" Det går ikke lydløst for seg, for å si det slik. Vi var hos HS en gang vesla begynte med dette og HS spurte om det alltid var så mye lyd som kom sammen med bæsjen. Og det er det jo. Dette var tydeligvis ikke bra.

Men er det ikke ganske vanlig? Jeg vet jeg har en litt rar HS, men hun mnte tydeligvis at det ikke skal komme luft når ungen bæsjer. (Jada, skal skifte HS..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj hun var rar da!! Da har isåfall jeg også en "unormal" baby, og da var broren hans også unormal og venninna mi sin baby og så videre...

 

Her er det mye lyd, godt de får det ut:)

 

 

Skrevet

Høres akkuratt likt ut hoss vesla vårs.Så jeg tror det er ganske så normal prosedyre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...