Gå til innhold

Min samboer har humørsvingninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg virkelig på hva jeg skal gjøre, samboeren min har nemlig mer humørsvingninger enn en dame med pms. Det er skikkelig slitsomt. Han er sur og lei omtrent hver eneste dag og det påvirker også humøret mitt en del. Dette har kommet etter at jeg ble gravid, det var han som maste og ville ha barn og nå får han viljen sin. Vi har vært sammen i snart 6 år og han har hatt stabilt humør før. Men nå vurderer jeg faktisk å flytte fra han for dette er veldig slitsomt. Jeg orker ikke å se den sure minen hans hver dag. Har prøvd å snakke om det, men han sier at han ikke er sur, noe han er for det lyser lang vei. Det tærer ihvertfall på mine følelser for han. Han er sikkert bekymret for hvordan det er å bli far, men når han ikke engang vil fortelle hvorfor han har forandret seg så er det vanskelig å hjelpe. Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg har lignende erfaringer, men er mann selv og jeg har reagert på litt tilsvarende måte til jeg forsto hvor dumt det var.

Så klart han er sur, eller det er ett eller annet han er irritert på. Om det er deg, seg selv, ungen som kommer, det er vel ikke så vesentlig.

Det kan hende han ikke hadde tenkt til å dra det så langt som han har gjort, men så har det blitt vanskelig å komme ut av det. Ikke vet jeg.

Om du sier at du vurderer og flytte og tar en helg til å tenke alene, så tror jeg nok han vil gi seg om forholdet er viktig, eller han sier hva det er. Det blir litt som å ha to unger i huset, menn er barnslige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...