minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 har det hjepe deres små? jeg har bestilt time i morgen... håper det kan hjelpe!! ###krysse fingre og tær###
Katta & Lille Plom Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har ikke prøvd det selv, men vet om andre som har fått lettere liv etter bare èn behandling hos kiropraktor. Så jeg tror nok dere blir hjulpne ;-) Lykke til!
blåveispia Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei! JAAAAA!!!!! Gutten min gråt mye og var utilpass. Han ble tatt med vakuum under fødselen og hadde derfor masse spenninger i rygg og nakke. Ettersom en baby er så liten og alle organer ligger så nærme hverandre påvirket dette mage og tarmsystemm og gjorde at han hadde luft i magen. Kiropraktoren vår var kjempeflink og etter tre behandlinger, som visstnok er ganske mange, hadde vi en annen unge!!! Vet også om flere andre som har blitt godt hjulpet av kiropraktor! Lykke til, håper det blir like vellykket for dere som for oss!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ja det hjalp oss...jenten vår gråt mye og kiropraktor fant flere låsninger i rygg og bekken. Etter 3 timer var hun mye bedre og sov 6 timer i strekk på natten, før timen sov hun kun 2 og 3 timer. Masse lykke til......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå