Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen som bruker å være på treff? Vi er 5 jenter spm møtes hver 14. dag. Det er hyggelig å komme seg ut av huset, men jeg syns det er litt mye pes... Jeg kjenner de andre ikke noe særlig, har kjent hun ene i ca 1 år bare. Vi møtes hos den ene av oss, og da har det blitt slik at bordet skal være fullt av mat og vi skal være der sammen leeenge. Huff, kanskje jeg er litt teit nå, men jeg syns det blir for mye, og kvir meg litt til de skal komme til meg. Noe annet som er dumt er at det er så stor forskjell på barna. Det er vennene til hun som jeg har kjent 1 år som samlest, så aldersforskjellen er fra des 06 til auguat 07. Jeg hadde syntes det hadde vært kjekt å møttes for å trille tur, eller kanskje dratt på kafe sammen. Hvordan gjør dere det? Litt klaging fra meg nå men...
Katta & Lille Plom Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det er vel bare å foreslå cafètreff eller trilletur istedet? (Cafè er ikke alltid like greit for de som har baby som krabber...) Tror ikke noen tar det ille opp. Jeg ville ikke gjort det. På den annen side gruer du deg kanskje litt mer enn du behøver? Bare slapp av, det går nok bra :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Takk for at du svarte :-) Du har nok rett, jeg gruer meg nok mer enn nødvendig, bruker det jeg. Skjønner at kafetreff blir problematisk for de største barna ja, tror min lille hadde blitt rask lei også egentlig. Men jeg skal manne meg opp og spør om vi kan trille sammenen gang! Men er det ingen andre som har barseltreff da? Hvor møtes dere og hva gjør dere?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 vi er 9stk som møtes hver 14. dag fra 1200- ca 1400.. vi har blitt enige om at vi bare lager en salat eller noe.. så her har det gått i vaffler, salater, og rundstykker! du kan jo kanskje si at du synes det er "unødvendig" med så mye mat rett før middagstid... eller?
Luca Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Syns du bør prøve litt til, for jeg har ihvertfall hatt mye glede av min barselgruppe. Snuppa sin(2 år) var vi 5 stk som møttes hver 14. dag hjemme hos hverandre. Veldig morro når barna krabber rundt sammen, og hyggelig at de har kjent hverandre fra fødsel omtrent. Etter permisjon begynte vi å spise middag hos hverandre en gang i mnd, og gjør det fortsatt. De går i samme avd i barnehagen, og i dag kommer de i 2. årsbursdag til snuppa. Ikke alle 2-åringer som har mange av egne venner:-) Vi reiser også på søndagsturer innimellom med hele familiene.... Lillesnupp sin fungrer ikke helt, så vi møtes på kafe innimellom...det er ikke det samme, mye hyggeligere å være hjemme hos hverandre. Du trenger ikke lage all verden av mat, vi pleide å ha en god salat og brød til feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå