Gå til innhold

forholdet rakner....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han syns ikke det går noe bra for tida. Og hinter ofte til at jeg skal ta med meg tinga og flytte.

Vi har ikke sex lenger, kysser såvidt om dagen.

Jeg er 16uker på vei og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Kanskje bare ta hintet og flytte.

Er så lei krangling og konflikter..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvorfor er du blitt gravid med en du ikke har det bra med? Sorry, men forstår ikke hvorfor noen vil ha barn når ting ikke er på stell, et barn er utrolig krevende og trenger begge foreldrene, men for all del, om det ikke fungerer er det kanskje best å skilles før barnet kommer?

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Øh...mye kan skje på 16 uker, og en kan faktisk bli gravid uten å planlegge det, anonym! Dessuten trenger ikke barn begge foreldrene...du gjør det veldig klart at du kun skriver dette for å provosere!

Til deg, Ping-pOng!, så skjønner jeg åssen du har det...her i huset er det masse krangling, men foreløpig ingen hint om flytting. Er veldig slitsomt både fysisk og psykisk. Har dessverre ingen tips for øyeblikket, men håper noen andre kan hjelpe!

Skrevet

stå på ping pong. et svangerskap er ikke nødvendigvis en ni måneders langt idyllisk paradis. her har også mye skkjedd siden jeg ble gravid. sex er så godt som ikke eksisterende og nærhet generelt for den saks skyld.

føler også at det rakner sakte men sikkert. hadde en seriøs samtale med sambo i går. dvs jeg prata å han satt å stirra i veggen før han gikk på rommet å la seg. han spurte hva som var galt men når svaret kom så ville han ikke høre det alikevel. jeg kommer antagelig til å be han flytte ut for en periode fordi dette går på vettet løs. da er det bedre å være alene enn å være sammen med noen. å bli alene er ikke verdens undergang

Skrevet

Hva vil du selv ping-pong? Ønsker du å fortsette forholdet eller ser du ikke noe poeng med det? Har dere noe å bygge på som par?

Hvis du er motivert for det og vil forsette i forholdet så kan jo et besøk på familievernkontoret være en plass å starte. Det er et lavterskeltilbud som skal gi folk time raskt:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...