Gå til innhold

Voksipose til ett-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er født i september 2005, og den første vinteren hennes lånte vi en voksipose. Nå må vi levere den tilbake, skal jeg kjøpe en pose til å ha i vinter?

Hun vil ikke sove i vogna, og hun skal ikke i barnehage. Så det blir på trilleturer at vi trenger den evt. Ville dere hatt voksipose da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har pose, ikke voksi, men vet ikke om den kommer til å bli brukt. hu er 14 mnd. hu skal ikke i bhg så blir å trille når storesøster skal på skolen. om den ikke blir brukt så tar jeg dyna i vogna og sitte på pledd. har fottrekk til vogna så.

Skrevet

Tror jeg ville kjøpt en billigere pose da. Og heller kjøpe et lite lammeskinn hun kan sitte på i posen, evt bare bruke et ullpledd inni. Ellers kommer det jo litt an på hvor i landet du bor også da... Vi bor på vestlandet nå, og ser absolutt ikke noe behov for voksipose til min 1-åring.

Skrevet

De er så dyre at da ville ikke jeg kjøpt pose. Kjøp et billig skinn på Jysk, og ha et ullteppe pluss dyne kanskje. Hvis hun ikke skal sove der så har hun jo på seg uteklær uansett?

Og hvis hun skal litt ut og inn i vognen på tur når hun er våken, så blir det jo så skittent også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...