Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg fødte for litt over 2 uker siden, fikk noen rifter, ble klippet pga vakum og sydd en del. Sømmene begynner å gro, men jeg synes underlivet mitt har blitt så "rotete". Ting er liksom ikke der de var før... Analåpningen er flyttet bakover i hvert fall 1 cm (bommer alltid når jeg skal tørke meg etter å ha vært på do!), mellomkjøttet har blitt mye lengre, i hvertfall 2 cm lengre, og åpningen mellom de indre kjønnsleppene har blitt veldig mye større, men det rareste av alt er at jeg ikke ser noen skjedeåpning! Vet selvsagt at det er en åpning et eller annet sted, for det kommer jo blod ut, men den synes ikke! Har ikke villet rote så mye der, for det er fortsatt veldig ømt og vondt, men engster meg litt for at de skal ha sydd igjen deler av åpningen eller noe sånt. Tipper jo at den ligger på skrå bakover under mitt nye mellomkjøtt, men vil ikke kjenne fordi det er vondt... Er det noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen min? Flere som har fått fullstendig "endret anatomi" etter fødsel? (Og kan skjedeåpningen ha blitt mindre eller hva har skjedd med den?)
Pøbelfrøet Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Tror nok du kan ta det litt med ro, og se an tiden litt, siden det bare er 2 uker siden du fødte... Dette vil gå seg til litt. Du får huske at du fortsatt helt sikkert er hoven "der nede". Det tar litt tid når man har fått sånn "medfart" som det du har fått. Se det an noen uker. Du skal vel til legen på 6 ukers kontroll etter fødselen, så da kan du ta det opp der. Da vil jo også legen se om det er noe " unormalt " hos deg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg følte også at det var litt rotete etter fødselen... Mellomkjøttet mitt var også mye større enn før. Det var pga stinga og hevelsen. Det meste var som normalt til 6 ukers kontrollen! Alt blir nok bra skal du se. Ingen grund til bekymring enda! ;O)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Kjenner meg veldig godt igjen, det er akkurat det samme hos meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå