Luca Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hehe, leser inne på 2-3 og det var en tråd på skravle for en stund tilbake ang stryking av tøy. Alle syns det er bortkastet tid, og at det er forhistorisk omtrent. Jeg stryker alt barnetøyet jeg, er jeg helt på jordet da eller?:-) Ikke har jeg alt for mye tid heller, men to hjemme på 8 mnd og 2 år, men akkurat tøyet deres må jeg ha strøket. Stryker ikke så mye av mitt eget, men papsen stryker omtrent alt tøyet sitt. Hva gjør dere andre?
Pøbelfrøet Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg stryker veldig sjelden klærne. Men er det noen "fin-klær" så stryker jeg de. Desverre tar jeg meg ikke tid i løpet av dagen å gjør dette, selv om jeg mange ganger kunne tenke meg å ha gjort det, men kærne er jo ikke skrukkete da. Er de skrukkete, så stryker jeg.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes ikke det er bortkastet tid:) Så lenge du har tid og lyst, så er det jo ikke noe i veien med å stryke klær. Begynte selv å stryke alt av klær, men tida strakk ikke til, så måtte slutte med det gitt.. Nå stryker jeg kun sengetøy, tepper og penklær:)
Luca Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Skulle gjerne ligget i nystrøket sengetøy, men det gidder jeg ikke altså:-) Men var nok ikke så nøye med stryking før jeg traff papsen her i huset, for etter at han kom i hus står strykejernet konstant fremme på vaskerommet:-) Han stryker til og med olabuksene sine...hehe.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Stryke gidder jeg ikke gitt.. Dessuten er jo tøyet skrukkefritt når det er ferdig tromlet. Stryker kun penklær, gardiner o.l Annet synes jeg faktisk er bortkastet tid og:-) Og bunadskjorta mi stryker alltid svigermor, så jeg bruker tja kanskje gjennomsnittlig 2 timer på stryking i året...
-carina- Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Om du liker å stryke, så er det vel helt greit... ) Jeg HATER å stryke, det verste av alt husarbeid. Så her går vi skrukkete både til hverdags og fest. (Gjør et tappert forsøk på å stryke til festbruk, men kunne egentlig like godt latt være, for det ser like ustrøket ut etterpå..) ) Jeg elsker moten med krøllete/rynkete skjorter, jeg da!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Finklærne stryker jeg. Hvis det skal brukes skjorte/bluse til hverdags blir det også strøket. Og så stryker jeg vanlig tøy hvis det er veldig krøllete.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Uff... hater å stryke! Her er det bare skjortene til sambo og div penklær som blir strøket. Og gardiner og duker da - ikke så pent om det er skrukkete:) Har nok husarbeid som er viktigere å gjøre!
Mauritius:) Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg også stryker alle barneklær.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Her strykes kun gardiner og duker!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Stryker ikke folk klær?? Jeg hadde aldri gått ut av huset hvis ikke jeg å snuppen hadde nystrøkne klær. Stryker til å med pysjene hennes jeg Synes hun ser så slurvet ut hvis jeg ikke har strøket klærne hennes:)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 jeg stryker barnetøy og duker. glatter litt på annet tøy oxo om det trengs...og gulpeklutene, men bruker de nesten ikke lenger... syns det ser mye penere ut..
Gjest Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Stryke tøy? Det gjør jeg bare når jeg MÅ!!! Og det er ikke ofte...
Gjest Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 hadde jeg bare hatt tid til det så!... ) men er så mye annet jeg heller vil gjøre enn å stryke klær...
*Magic* Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Stryker det jeg føler jeg må stryke, og det gjelder for oss alle i familien. Liker ikke å gå med krøllete klær, og er ingen reser med strykejernet. Så da blir det noen plagg som blir mindre brukt enn andre:)
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Jeg har aldri strøket noe barnetøy.. ever!
mai mammaen til to Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 jeg HATER å stryke...hehe..jeg får det ikke til...har strøket en kjole til datteren min... men det var fordi den så helt Jævlig ut..hehe..men det skjer absolutt ikke ofte.... men om du liker det godt, så er det jo helt greit.. kan få stryke klærene her hjemme og om du vil..
pandabjørn Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 ja da er du sær og kjempenøye når det gjelder klærne til ungen din! jeg stryker bare når jeg må, og det er ikke ofte ! og du som stryker pysjamasen til dattern din du må være gal !!! og ha lite å gjøre ??? og den eneste i Norges land som stryker pysjamas til ungen din den kan umulig bli så skrukkete at du må stryke den vel? er det ikke bare å brette den pent sammen når du skal legge den i skuffen da?
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 Stryker ikke klær untatt finklær HVIS det er skrukkete. Gardiner stryker jeg. Har strykjernet i bruk et par ganger i året... Stryking av klær havner LANGT nede på prioriteringslista mi!!!
Mamma`n til Sofie Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 Da er vi 2 som stryker pysjamasen til ungen Jeg stryker alt jeg. Alt fra gulpekluter til finkjoler. Jeg stryker også vaskeklutene Jeg vet det er rart, men jeg liker å gjøre det! Det ser så mye finere ut nedi skuffen når det er strøket og fint sammenlagt. Jeg stryker både mine klær og min kjæreste sine. Det tar ikke så mye tid! Kanskje en halvtimes tid annenhver dag? Før jeg ble sammen med kjæresten min hadde jeg aldri tatt i ett strykehjern, men så bodde jeg noen mnd sammen med familien hans, og der strøk de alt! =) så jeg ble "hekta" på strøkne klær, så da hev jeg meg på bølgen.. Nei, alle har en sær ting som de liker å gjøre! Stryking er min. Så, HI, jeg synes ikke du er rar på noen måte jeg. :-)
*Lissi* Skrevet 25. september 2006 #24 Skrevet 25. september 2006 Jeg stryker:-) Venninnen min erter meg for det, men det får så være...
WP-TLogPeanut Skrevet 25. september 2006 #25 Skrevet 25. september 2006 Jeg husker ikke engang om jeg har strykejern eller ikke..hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå