Pøbelfrøet Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg lurer på. NÅr de vil ha mat på natta, tar dere de opp for å gi mat i fanget, eller får de mat mens de ligger i senga?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har tatt ham opp, men sitter rett ved siden av senga hans og gir flasken, da, så vi går ikke langt eller no
84 mamma Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 No er det ei stund sidan me gav mat om natta, men me tok guten opp og gav han mat. Måtte varma maten i micro og gav han mat i stova. Det gjekk fint.
sandra84 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Han får flaska i senga mi Så raper jeg han og legger han tilbake:)
Maia mor til 4 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg tok henne opp frem til hun holdt flaska selv. Nå gir jeg henne bare flaska.
Mina06+Mats09 Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg tar henne opp, og legger henne ned igjen bare hun har rapa=o)
Sina73 Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jeg tar han opp og sitter i sofaen i stua. Funker fint. Skifte bleie på han først.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 han ligger i senga våres å spiser, så tar vi han op å raper å legger han i sin egen seng igjen! så plundrer han litt før han sovner, ikke lenge heldigvis! fungerer bra her
*Magic* Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Har sluttet med nattmaten for en stund siden, men jeg tok han alltid opp i armkroken å gav han flaske da han fikk det. Gikk veldig fint å legge han igjen etter en rap eller to:)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Har begynt å gi han flaske når han ligger i senga om natta, noen ganger ligger han når jeg mater han på dagen også. Om natta har jeg begynt med det fordi han ikke trenger å rape om natten og at det tydeligvis forstyrrer han når jeg legger han ned igjen etter mat. Om dagen er det fordi han nekter å ligge i armkroken og vil heller ikke sitte i vippestolen. Han kan nesten sulte seg selv hvis han ikke får det som han vil. Legger jeg han ned på teppet sitt og gir han flaske da, så spiser han som bare det.......hm, bør jeg ta det personlig ?....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå