peonererfine Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Vi flytter inn i stor leil. med hage i en første etasje. Hagen har høyt gjerde rundt. er i en større by, men forholdsvis lite med innbrudd i området, ifølge politiet. Finnes en Secu\ritas-alarm fra før der som vi kan overta, men det betyr nærmere 3000,- i året i månedlige gebyr for deres utrykningstjenester. alternativet er å koble denne fra/levere tilbake, og kjøpe egen alarm til ca. 2000,-. Hvis den gpår av, vil den ringe til 4 valgfrie nr. mm. Hva tenekr dere andre som bruker/trenger boligalarm om dette? Bruker dere vaktselskaper eller stoler dere på egeninnkjøpte greier?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Vi kjøpte boligalarm koblet til vaktselskap i fjor høst. Jeg synes det er veldig betryggende. Spesielt når jeg er hjemme alene. Alarmen vår har en nødutløser som man kan ha i lomma eller på nattbordet, f.eks.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vi fjerna vår son var på det nye huset vi kjøpte. Bor i en liten by og er ikke redd for innbrudd. Hva skal de stjele lissom... Tenker sånn at tjuver ser ¨seg ut hus med verdisaker før de bryter seg inn -og det har vi lite av.
Gorgonvaktmester Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Vi har ikke. Alarmselskapene overdriver kraftig mht innbruddstall og risiko.
lillejente Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 jeg vil si at det kommer VELDIG an på hvor du bor. Vi bor i en by, og her har alle naboene våre alarm.. Vi har ikke alarm, og jeg føler meg egentlig veldig trygg. Men dersom det kommer noen som har lyst til å bryte seg inn ett sted, regner jeg med at de ser at vi er de eneste uten alarm, og dermed er jo vi de huset som frister mest å bryte seg inn i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå