litengutt+2_spirer i magen Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei, Hva gir dere i morgengave til mannen deres? Litt tom for ideer....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 En herreveske fra Mulberry, den er super macho og jeg vet at sambo kommer til å bli veldig glad - så får han matchende lommebok og filofax til jul.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Gå til fotograf og få tatt noen erotiske bilder som du gir :-) Koster ikke så veldig mye
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 skal gi han en minisafe med penger....
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Det var en genial ide! Takk for den.. Nå vet jeg hva jeg skal gi samboeren min om vi blir gift en gang:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 ååååå.......................kjemperomantisk..........
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 har spart et år slik vi kan greie egenandelen til et eget hus...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Jeg ga mannen min dykkersertifikat. Vet ikke om det egentlig var så romantisk likevel - og angret litt etterpå. Skulle heller gitt han en skikkelig flott klokke ble jeg enig med meg selv om etterpå - og dermed ble det Tag Heuer i 30-års presang istedet :-) Hadde nok vært bedre om det var omvendt. Klassisk men fint etter min mening. Lykke til med bryllup!
Maud Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Jeg skal gi ham en tur. Enten en storbyhelg eller en tur på svensk herregård. Jeg skal selvfølgelig være med... Vi har en gutt på 1 år og tid alene er en etterlengtet vare her i huset. Heller mest mot svensk herregård, der er det ikke så mye annet å gjøre enn å nyte hverandre og være sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Det hørtes fint ut! Hva koster det? Svensk herregård altså
Maud Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Du får en helg for to med to overnattinger, to frokoster, to tre retters middager og en lunch for mellom 3000 og 4000 norske kroner.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Det var ikke ille. En spesiell herregård du har sett på? Hvor finner jeg info om dette?
Maud Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Se denne linken http://www.dinside.no/php/art.php?id=300215 Finnes en del andre alternativer også vet jeg, men jeg tror jeg kommer til å velge den gården Selma Lagerløf er inspirert av.
Ayla78 Skrevet 29. september 2006 #15 Skrevet 29. september 2006 KOmmer jo litt ann på typen, men hva med en solid leatherman med initialene hans ingravert? Jeg gav det til vår 5 års dag (ikke bryllupsdag altså men..) pluss at jeg skrev jeg elsker deg på den andre siden.. Den har vært flittig i bruk siden.. KOm på det i ettertid at det kunne jo ha ha vært en fin morgengave..
Gjest Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 den nyese modellen av tivoli radioen. skal gi det til min samboer til jule jeg da..
*snart mamma til 2* Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal kjøpe DVD opptker til min mann i morgen gave=)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Nå er det fortsatt 2 år til vi gifter oss, men han skal få er skikklig dyr og fin klokke. Enten TagHeur eller Certina. Og så var jo heller erotisske bilder en dum ide. Tror jeg vil gjøre det også!!!
Lille jente Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 Jeg skulle egentlig gi min kommende mann tur til Formel 1 i Barcelona, Roma eller lignende i gave. Men nå skal han på guttetur til Formel1 i stede, så da gikk den gaven i dass. I stede tenkte jeg å gå til fotograf og få tatt bilder av meg i undertøyet som jeg skal ha på meg når vi gifter oss. Tror det blir en like bra gave )
anaina Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 Jeg ga et stramt og lekkert lommeur i sølv som passer til både bunad og dress. Men han fikk det morgenen før vielsen, så han kunne ha det på seg i bryllupet, og han er veldig fornøyd med det urkjedet som henger på vesten på bryllupsbildene;-) Morgenen etter fikk han en "familiegave", det var et stilig dørskilt med våre navn fra mackverk.no Han syns det var veldig flott, og skrudede opp skiltet morgene etter at vi kom hjem, men det ville kanskje ikke vært en like romantisk gest hvis man har bodd sammen lenge, og kjøpt leil sammen e.l. Da vi giftet oss var det bare 8 mnd siden han flyttet inn hos meg, så det var litt spesielt med det. men det er silige dørskilt okke som! Kan være en bryllupsgaveidé?
kåge Skrevet 28. november 2006 #21 Skrevet 28. november 2006 gav en bergans ryggsekk til min mann når vi giftet oss.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #22 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal kjøpe en ring i hvitt gull på lær kjede, fra Hands i Sverige. Gravere navnene våre, og evt barns navn rundt den. Stilig!
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. desember 2006 #23 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ga min kjære pulsklokke. Noe han satte utrolig stor pris på. Han ble glad han fikk noe han kunne bruke. Ikke glad i smykker ol.
berga Skrevet 12. desember 2006 #25 Skrevet 12. desember 2006 jeg synes det er litt viktig å gi noe unikt i morgengave. Noe det ikke finnes så mye av i verden, noe man ikke kan gi til hvilken som helst dag liksom. Jeg fikk laget en kniv til min mann, en samisk kninv der blant annet etuiet var laget av bein fra geviret fra en rein. Det som var ekstra spesielt er jo at reinen kom fra stedet vi bodde og kniven ble laget ikke langt fra stedet hvor min familie kommer fra. Kniven falt veldig i smak, kostet 5000kr, og det er bare laget en av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå