Reveenka Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Det lille gullet syns mammas pupp er den beste smokken som fins, så derfor passer hun på å våkne mange ganger hver natt for å komme opp i mammas seng hvor maten finnes frem - for bare å ta tre-fire super før hun sovner søtt... Hvis mamma blir trøtt av det, får hun skylde seg selv, siden hun har vært med på å lage disse rutinene... æddabædda! I natt fikk vi et par tilleggsbonuser, siden eldstejenta fikk et lite snev av omgangssyke og var oppe med det og tengte hjelp av - mamma, så klart! Og på vei inn på rommet hennes fant vi en liten ubuden gjest(nei, det var ikke mus denne gangen...) - en frosk som satt litt fortumlet på gulvet i gangen. Så da måtte vi på froskejakt, da - jeg var ikke akkurat søvnig da jeg omsider fant senga mi igjen c",)
Ronja65 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Uff da. Du får finne tilbake til puten?. Hadde store planer om en ekstra halvtimme, etter at jeg sendt gjenget på skolen.Men nå har jeg ryddet inn og ut av oppvaskmaskinen. Satt på en vaskemaskin, ta en titt inn her. (pc står i rommet ved siden av vaskerommet) er nå innom her. Idag så har jeg store planer om lunsjbesøk på jobben, og forhåpentligvis en dib treff i Oslo,
Reveenka Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Går nok ikke å legge seg igjen - snart dukker elektrikerne opp igjen, den eldste er hjemme etter nattens strabaser, og endelig er jeg nødt til å reise opp i Gudbrandsdalen for å hente de to mellomste som har vært og besøkt "tanta"si. Så dette er ikke noe hvilehjem for førstereisjenter, nei c",). See you later girls................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå