Trollmora Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Skal i 40 årsdag til en venninne på lørdag og har lyst til å lese det opp. Husker ikke hvem som skrev det og jeg vet det er flere vers. Kan dere hjelpe? dans kvar en dans, medan tonane straume drikk utan stans, det er no livet flaume kast ikkje bort tida med tankar du vrengje, me ska leva så kort og vere daude så skrekkelig lenge
Reveenka Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Har søkt overalt hvor jeg kan komme på, men finner ingen steder hvem som har skrevet dette - det nærmeste jeg kom , var en kildehenvisning som sa "ukjent opphav"... Alle andre hadde bare brukt diktet uten henvisninger, og jeg fant ingen flere vers heller! Men si fra hvis du finner det ut, da - dette diktet var kjempefint c",)!
Karomamma Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Tenkte først det var Jakob Sande, men så googlet jeg litt. Diktet er skrevet av en vestlending som het Ingvar Moe. Har ikke funnet noe sted det er publisert på nettet, men du har kanskje tid til en tur på biblioteket??
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Kan dessverre ikke hjelpe, men jeg vil gjerne lese hele når/hvis dere kommer over det!
strikkballen Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Sukk, så nydelig! Kan desverre ikke hjelpe deg med forfatter, men ville takke for diktet likevel. Har hatt en litt dårlig dag i dag (sliten, lei, husarbeid og bleier vokste meg litt over hodet, gullbabyen min har vært urolig pga tenner som aldri kommer osv...), og skrevet det ned som en påminnelse til meg selv når andre dårlige dager kommer... Og nå er dagen bedre allerede! Gullet har roet seg, plundrer med CD-spilleren, og spoler kjekt frem til neste låt hele tiden. Jeg lar husarbeidet flyte, og hygger meg her inne istedet. Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå