Gå til innhold

virus på balansenerven...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg fått i dag... tør ikke bære/løfte min lille-jente..mannen min er blitt sykemeldt for å passe henne neste uke.. noen som også har hattdet?? og vet hvor lang tid det tar før det går over???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, legen påsto at jeg hadde det når jeg gikk gravid. Andre leger sier at det bare er tull, at det er noe man trodde gikk ann før, men det er ikke tillfelle.

På meg gikk det ihvertfall ikke over før en annen lege fant ut at jeg trengte tilskudd av flaot og jern. Var derfor jeg hadde vært dårlig...

 

Så bra at mannen din ble sykemeldt, det ble ikke min. Vi måtte bruke av sykebarn dager. Jeg hadde ikke sjans å ta vare på snuppa, holdte på å svima av bare jeg tok et par steg.... Ikke noe moro!

 

God bedring til deg ihvertfall :-)

Skrevet

Jeg vet om et pat stykker som har hatt virus på balansenerven.Det gikk ei stund før de ble friske igjen,mer enn ei uke i allefall,men det kan jo hende det er ulike grader av dette også.God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...