Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 legger dere baby rett på plastikken eller bruker dere håndkle?
Molait Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 håndkle. Bruker jo det til å tørke med. Og skulle de tisse så err det lett å slenge over (så han ikke tisser ned hele rommet) og samler også opp under.
mai mammaen til to Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 jeg har to håndkler...det ene bruker jeg tilå tørke henne med når jeg vasker henne osv...ofte kommer det bæsj på det,så det byttes ut ofte...
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Håndkle. Har fått i sånne små håndklær, så er fort å hive i maskina etter et skift:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 før hadde jeg håndkle, men nå igen ting.. hun vil jo i grunnen ikke ligge der (11mnd) og da blir det bare tull med ett håndkle... ;o)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 et håndkle til å ligge på, et håndkle til å tørke med etter vask :-)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Hånkle...+ tisselaken når hun ligger på den på gulvet naken.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 håndkle, men tror snart jeg kutter det ut for lillegutt bare roter det til når han snur seg hele tiden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå