Gå til innhold

hva har dere på stellematten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

legger dere baby rett på plastikken eller bruker dere håndkle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håndkle.

 

Bruker jo det til å tørke med. Og skulle de tisse så err det lett å slenge over (så han ikke tisser ned hele rommet) og samler også opp under.

Skrevet

jeg har to håndkler...det ene bruker jeg tilå tørke henne med når jeg vasker henne osv...ofte kommer det bæsj på det,så det byttes ut ofte...

Skrevet

Håndkle.

Har fått i sånne små håndklær, så er fort å hive i maskina etter et skift:)

Skrevet

før hadde jeg håndkle, men nå igen ting..

hun vil jo i grunnen ikke ligge der (11mnd) og da blir det bare tull med ett håndkle... ;o)

Skrevet

et håndkle til å ligge på, et håndkle til å tørke med etter vask :-)

Skrevet

Hånkle...+ tisselaken når hun ligger på den på gulvet naken.

Skrevet

håndkle, men tror snart jeg kutter det ut for lillegutt bare roter det til når han snur seg hele tiden :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...