Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 brystene renner bare jeg tenker på amming ? Eller hører barnet gråte ? Eller har ikke det noe med det å gjøre ? Er så mange som spør meg hvordan utrivningsr. er, og vet ikke helt hva jeg skal svare
winneboo Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Da har du en bra utdrivningsrefleks ja Hadde det slik selv de første mnd jeg amma. Det stakk i brystene bare hun kikket på meg..hehe... Spesielt når jeg dusja, da rant det melk hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Hvis det stikker og gjør litt vondt i brystene dine når det skjer, så er det utdrivingsrefleksen du kjenner. Ikke alle som kan kjenne den da, så hvis du ikke er helt sikker på når du har den og ikke kjenner stikking så kjenner du den nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 jo det stikker veldig....nesten som små nåler i brystene og særlig vortene !
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Joda, garantert utdrivingsrefleks. Og hvis det spruter melk så har du er super en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå