temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 I dag ble jegfjortismamma på ordentlig. Eldstesnuppelura ble 14. Full fres hele dagen, så nå er det natta!!!!!!!!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2006 I går var det da......
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Grattis med dagen (gårdagen da...)
Karomamma Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Grattis!! Du får poste noen epistler til oss småjentemammaer etterhvert, sånn at vi kan begynne å grue oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå