temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Og dermed har Theodor oppdaget hvordan maten på en utrolig artig måte kan spres over halve kjøkkenet på rekordtid!!!
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Ha ha ha. Håper han har glemt det når han står opp i morgen! Hvis ikke blir det mye vaskebøtter og rene gulv på deg i tiden fremover )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Vurderer mating i dusjen dersom han ikke har glemt det! Det hjalp vel ikke akkurat med lattersalvene ogoppmerksomheten han fikk...
Reveenka Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Vi strever jo litt med å i det hele tatt få maten INN i munnen her i huset - så jeg benytter enhver anledning til å putte maten inn hvis munnen åpner seg. Nå kan jeg gi dere følgende lille tips: IKKE putt mat inn i munnen hvis barnet åpner munnen for å NYYYYYSE! Det kommer så fort ut igjen - og for en spredning!!! c#,)
Velve Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Dette fikk meg til å tenke på når forrigemann var i den alderen; gubben hadde kjøpt seg ny dress,- rålekker 5000kroners...I et familieselskap sank verdien betraktelig. Det skyldes ikke gemalens uvørne omgang med mat eller drikke, men vår lille håpefulles behov for å snakke meg grøt i munn.....
Karomamma Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hos oss vaskes kjøkkegulvet flere ganger om dagen og det er slutt på å ha rye under bordet....
Reveenka Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Oi, nå fikk jeg dårlig samvittighet...! Eller kanskje jeg skulle si gosjameg... Jeg har gitt opp å vaske daglig under det bordet, men ryer og tepper under spisebordet har jeg ikke hatt på maaange år c",) Jeg har begynt å glede meg til å kunne ta vekk voksduken(praktisk og uunnværlig, men nå begynner jeg å hate den fæle duken - grrrr) og legge på en pen løper feks. Det blir ikke det samme å ha den på om kvelden når ungene har lagt seg; jeg vil at den skal kunne ligge der noen dager i slengen uten at noen store katastrofer inntreffer. Jeg nevner i fleng veltede saftglass, melkeglass, blåbærsyltetøy, makrell i tomat(grøss...), sprittusj, kulepenner, fingermaling, riping med gaffelen(HVOR mange ganger må jeg si at det IKKE er LOV!?) ketsjup(eller kepusj som vi sier her i huset) og alt mulig ellers dere kan komme på som setter flekker! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå