Gå til innhold

Agooooooo, bbbbbbbbrrrrpppppppppppp!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dermed har Theodor oppdaget hvordan maten på en utrolig artig måte kan spres over halve kjøkkenet på rekordtid!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha. Håper han har glemt det når han står opp i morgen!

Hvis ikke blir det mye vaskebøtter og rene gulv på deg i tiden fremover :o)

Skrevet

Vurderer mating i dusjen dersom han ikke har glemt det! Det hjalp vel ikke akkurat med lattersalvene ogoppmerksomheten han fikk...

Skrevet

Vi strever jo litt med å i det hele tatt få maten INN i munnen her i huset - så jeg benytter enhver anledning til å putte maten inn hvis munnen åpner seg. Nå kan jeg gi dere følgende lille tips:

IKKE putt mat inn i munnen hvis barnet åpner munnen for å NYYYYYSE! Det kommer så fort ut igjen - og for en spredning!!! c#,)

Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på når forrigemann var i den alderen; gubben hadde kjøpt seg ny dress,- rålekker 5000kroners...I et familieselskap sank verdien betraktelig. Det skyldes ikke gemalens uvørne omgang med mat eller drikke, men vår lille håpefulles behov for å snakke meg grøt i munn.....

Skrevet

Hos oss vaskes kjøkkegulvet flere ganger om dagen og det er slutt på å ha rye under bordet....

Skrevet

Oi, nå fikk jeg dårlig samvittighet...! Eller kanskje jeg skulle si gosjameg... Jeg har gitt opp å vaske daglig under det bordet, men ryer og tepper under spisebordet har jeg ikke hatt på maaange år c",)

Jeg har begynt å glede meg til å kunne ta vekk voksduken(praktisk og uunnværlig, men nå begynner jeg å hate den fæle duken - grrrr) og legge på en pen løper feks. Det blir ikke det samme å ha den på om kvelden når ungene har lagt seg; jeg vil at den skal kunne ligge der noen dager i slengen uten at noen store katastrofer inntreffer.

Jeg nevner i fleng veltede saftglass, melkeglass, blåbærsyltetøy, makrell i tomat(grøss...), sprittusj, kulepenner, fingermaling, riping med gaffelen(HVOR mange ganger må jeg si at det IKKE er LOV!?) ketsjup(eller kepusj som vi sier her i huset) og alt mulig ellers dere kan komme på som setter flekker! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...