Gå til innhold

gutten min (9 mnd) våkner hver time om kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

han legger seg kl 19, vi hr hatt gode leggerutiner siden han var 2 mnd. Alikevel våkner han kl 20, 21, 22 og 23 hver kveld. Han reiser seg i senga og gråter, jeg går inn, legger han ned, gir smokk og brer over han. Snakker ikke, koser ikke bare legger han ned. Han sovner som regel med en gang. MEN hva i alle dager kan jeg gjøre for at han skal sove hele kvelden !? Han våkner som regel hver 3. time om natta også. Ikke noe vits i noen skrikekur, for han får ikke mat eller kos eller noe... han trenger bare hjelp til å legge seg ned. Går det seg til? Noen fler med samme problem? Jeg er alene med han, og da er det ikke "bare" å få barnevakt et par timer på kvelden liksom... han blir illsint om noen andre legger han ned igjen. mor og far bor 70 km unna, og jobber fullt begge to. Ikke så lett å få hjelp der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg for jeg vet ikke.

Snuppa her er 10.5 mnd men har ikke gjort sånn.

Håper det ordner seg for deg:)

Spiser han nok? mareritt?

Skrevet

Spiser han godt på kvelden? Min gutt, nå 8,5 mnd, har roet seg mye etter han begynte med flere måltider om dagen. Før våknet han omtrent like mye som din etter leggetid.

Skrevet

Hei, takk for svar alikevel;o)

Ja, han spiser masse, så jeg tror ikke det er problemet.

( pupp 05 og 07

grøt 09

pupp og en brødslive 12

middagsglass 15

grøt og fruktmos 18

pupp 19

pupp 01)

Kanskje han drømmer ja? Virker ikke som om han har hatt mareritt, for han gråter ikke så mye, og slutter med en gang jeg kommer og legger han ned igjen. Da sovner han som regel uten problem. Kanskje han bare sover veldig lett...

Skrevet

Hei HI:)

Skjønner godt hva du mener.. Gutten min på 8,5 måneder er helt likedan.. Får liksom aldri kveldsro jeg og sambo. Gutten vår sovner ikke med en gang, men må ha litt kos først. Tar som regel bare et par minutter.. Han har holdt på slik en måned.. Får ikke pupp lenger da det plutselig var tomt.. Men han spiser seg god og mett på grøt og MME på kveld.. Han virker ikke sulten, men har problemer med å finne absolutt ro.. Våkner ofte på natta noen ganger.. Virker som han bare trenger vite at vi er der.. Håper virkelig det gir seg etterhvert.. Kan ikke gi noen råd, men vit at vi er flere som sliter med dette problemet.. Har tenkt at dette problemet kun gjaldt oss og knøttet, for ingen vi omgås med små barn sliter med dette.. De har bare englebarn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...