Ronja65 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Du får ha en riktigt fin nattevakt. Snart er det min tur og arbeide turnus og nattevakter. Det er ikke alltid like morsomt når kl er 4-5 om morgonen. Men jeg trives godt i jobben min på Ullevål, så jeg synes det er vært det. Trist bare at avd min ikke har tillgang på internett, kun mail. Så kos deg med dib du, så kanskje vi kan lese noen morsomme inlegg imorgen tidlig:-)
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Takk og takk. Synes det er trivelig med nattvakter innimellom jeg. Turnusarbeid gir iallefall meg større fleksibilitet i hverdagen og rom for korte barnehagedager for barna. Vi får se når barna blir større og har behov for mer foreldrehjelp på ettermiddag/kveld. Fordelen nå er at far får veldig mye samvær med barna på kveld og helg. De har egne leggerutiner og gjør mye sammen som jeg ikke deltar på.
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Forresten, glemte helt å si: Go`natt. Sov godt!
Ronja65 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk. Natti natti. Det finns uansett inget bedre en å gå hjem fra en nattevakt og rett i bingen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå