mammadalt...;-) Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 før di små begynner å gå.... reiser di seg da opp midt på gulvet uten hjelp?? ser vel heller for meg at når han begynner å gå her, og hvis han detter ned på rumpa. ikke klarer å reise seg opp midt på gulvet, heller krype bort til en stol eller noe for å reise seg opp igjen.... deres erfaringer??
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Eldstemann begynte å gå fra midt på gulvet. Trente og trente på å reise seg uten noe å holde i. Datt og datt. Da han endelig fant balansen så gikk han. Han gikk langs bord og sofa, men han lærte å gå selvstendig ved å reise seg opp fra midt på gulvet )
mammadalt...;-) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 takk for svar....;-) her går han etter bord og sofa og sånt. men ikke tegn til at han prøver å reise seg opp midt på gulvet..... så blir vel en stund til han begynner å gå da......
Bruble Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Mi går fra ting til ting... Dvs hun reiser jeg ikke opp midt på gulvet. hun finner ikke helt balansen... da kryper hun bort til noe å reise seg opp etter for så å gå videre.
mammadalt...;-) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 åååå, ja men da kan det jo være min og begynner sånn, at han nødvendivis ikke trenger å klare å reise seg opp selv.....;-)
ellatezza Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 begge mine begynte å gå fra ting til ting men når di var trygge nok så slapp di seg var mye knall å fall, men di reiste seg opp av og til midt på golve å mange ganger krøyp di til ting for å røyse seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå