Gummelillan Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Så nå køyer jeg. Borte bra, men hjemme best! Har savnet armkroken til sambo. Den kan ikke dibbing måle seg mot... Spesielt ikke når jeg bare snakker til meg selv likevel... Sa hun fornærmet i kjedsomhet ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 He he, sov godt du og velkommen tilbake! Jeg har bare lagt meg to ganger i kveld jeg, og sovnet, og våknet, og sjeset på no godt (bombe...;-) og da har jeg ikke kunnet gå forbi pc`en....... dårlig tegn det kanskje......:-) Natta!
Ronja65 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Natta... Håper på en flott dag imorgen. Jeg tar meg uansett dib treff eller ikke en tur til Oslo imorgen og spiser lunsj med mine arbeidskamarater. Inrømmer at jeg savner dem lit:-)
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Sov godt da! Skal jobbe til kl 8, så jeg kan jo bare snakke med meg selv her inne..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Sove så godt, alle sammen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå