Gå til innhold

Vasker dere stumpen til hver bleieskift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør, vasker kun med vann da.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja stort sett.. unntatt på natta da hvis jeg skifter... vasker også kun med vann og lar lillingen lufttørke etterpå!! han elsker å være naken på stellebordet!!!

Skrevet

Ja, her vaskes det hver gang, og kun med vann. En gang i ny og ne så bruker vi olje hvis det er bæsj som "sitter" litt;)

Skrevet

vi vaske som regel bare viss han har bæsja.

Skrevet

Nei, gjorde det før da. Er liksom vanskelig nok å få på bleia nå om jeg ikke skulle sliti med å vaske hver gang også =) Litt aktiv gutt det her nemlig...

Lar han være litt uten bleie ved hvert skift da...Ingen problemer med utslett eller lukt her i gården...

Skrevet

Vasker hver gang, stort sett bare med vann, våtservietter på tur, men her er det bæsj i 9 av 10 bleier og da..

Skrevet

Neida, kun bæsjebleiene, vil ikkje ha sår bakende...

Skrevet

nei stort sett bare etter bæsjebleier, men oftere om han er sår.

Skrevet

Vasker bare med vann(noen ganger litt olje) morgen og kveld. Og når ho har bæsja da. Men når ho var liten så vaska jeg med vann etter hver bleie men ho ble så rød av det så har slutta med det nå.

Skrevet

ja,vasker hver gang med vann - prøvde å ikke gjøre d en kort periode og jeg synes d lukter litt surt og d dannet seg fort slike "blanke snøkrystaller" om jeg ikke gjorde det...

Skrevet

Nei, hver morgen, kveld og bæsjebleie. Ellers kun ved behov (lukt, ekstra våt bleie eller lignende). Bruker som regel kun vann, evt olje dersom bæsjen sitter ekstra godt. Bruker kun våtservietter (coop sine) på tur og sånt. Men jeg har gutt da. Man må kanskje være mere nøye med jenter? Jeg vet ikke, da dette er mitt første barn...

Skrevet

Jepp, vasker med vann + litt olje for hvert skift. Vesla liker det og jeg synes det er ok å vite at hun er ren og tørr. :)

Skrevet

jeg vasker hver morra og kveld bruker bare vann, og kanskje litt såpe om han har bæsja mye og at det sitter "litt" fast..

Skrevet

vasker morgen og kveld uansett, på dagtid kun ved bæsjebleier. Bruker mesoft kompresser og vann.

Skrevet

jeg vasker hver morgen og kveld(bruker bare vann)..og etter bæsjebleier... av og til bruker jeg litt olje etter bæsje bleiene..men bare hvis det "sitter" litt...

Skrevet

Jeg vasker med vann ved hvert bleieskift, hvis ikke blir veslemor lett rød og sår i foldene ved beina. Synes også det er godt å vite at hun er ren. Våtservietter på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...