bejb25 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 noen som vet hvor jeg kan få leid/lånt det??
-carina- Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kanskje de på helsestasjonen vet? )
Sjokoholikern Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 madrass med alarm? hva i all verden er det og hvordan funker det?
-carina- Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Bruker ikke det selv. Men det er en madrass som man legger i sengen som registrerer om barnet puster eller ikke. Dersom det ikke puster (etter et visst antall sekunder) kommer det en alarm... Noen føler seg tryggere med det. Noen venner av meg bruker det, sønnen deres vil bare sove på magen... Men har også hørt at det kan komme falske alarmer, og da blir man skrekkelig oppskaket, da. (Spesielt dersom babyen legger seg litt utenfor madrassen klarer den ikke å registrere ordentlig, og alarmen går...)
Sjokoholikern Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 dagens teknologi forbløffer stadig =)
bejb25 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 grunnen til at jeg vil ha alarm om natta er fordi lillegutt har sluttet å puste to ganger. vært innlagt på sykehuset pga dette,men legen fant ikke ut hva det var. jeg sover ikke lenger pga dette. redd for å miste lillegutten min.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Du tenker på apnèpute, tror ikke du får lånt det på helsestasjonen. Vi kjøpte vår pustemonitor "babysense" på www.nasal.no Lykke til!
-carina- Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Jeg mente ikke kritikk til de som ønsker en sånn madrass, altså. Hadde jeg f.eks hatt et magebarn, tror jeg at jeg hadde ønsket en sånn madrass selv. Men så lenge vår sover på rygger, prøver jeg å tenke at det ikke er nødvendig og muligens vil skape mer angst med enn uten madrass... Men jeg skjønner godt at du vil prøve en slik madrass da! Det må være en skrekkelig opplevelse når du oppdager at barnet ditt slutter å puste! Lykke til! )
gullets mamma Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 min lille ligger på alarmmadrass.Det er utrolig betryggende å ha den.Det er en bra investering når man tenker på hva den kan gjøre.Har aldri hatt noen falske alarmer på den,og det er godt å vite at den vil si ifra dersom barnet mitt slutter å puste.Det er en billig penge for å slippe krybbedød.(man må jo kunne gjenoppliving i tillegg da selvfølgelig)Min heter babysense.Kjøpte den på internet for ca 2000 kr.www.babysense.no
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg har en slik alarm. Har hatt den til begge barna mine (yngstemann bruker det fortsatt) til ca 1 aar. Bor i England og her er det veldig vanlig og koster ikke mer enn vanlig babycall. Bryr meg lite om noen synes det er hysterisk. Det skader jo ingen andre iallefall. Jeg kjopte det paa vanlig baby utstyrsbutikk.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 kjøpte og "babysense"da størsten var baby.kostet rundt 3000 på internett.tror det kun er der du får kjøpt det...?svigersøstra mi kalte meg overhysterisk,men å betale 3000kr.for å passa på barnets liv er da ingenting!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå