Kaktusan Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Vi har brukt kondom etter fødselen og nå begynner vi å bli lei av "regnfrakken". Noen som har prøvd P-staven (den man setter i armen)? Har lyst til å prøve den, men er usikker på bivirkninger og sånnt. Erfaringer noen?
Silje_33 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Tror det står en del om dette på prevensjons-debatten på denne siden også. Jeg har lest litt om det der, for jeg kan tenke meg å prøve denne jeg også. Så erfaringer taes imot med takk )
Medium fikk guttebass Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har akkurat tatt den ut etter 4 mnd med blødninger, men for noen passer den fint. )
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg har den, og liker den veldig godt. merker ingen bivirkninger, menjeg har hatt den inne i bare 2 1/2 mnd ca. Blødde litt en liten uke etter at jeg satt den inn, men har ikke merket noe etter det. Det er 4 1/2 mnd siden jeg fødte og jeg ammer, så jeg hadde vel kanskje ikke fått igjen mensen uannsett, men jeg håper p-staven gjør slik at jeg ikke får den i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå