Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innekatt med "vanlig" kattedo som står i et hjørne av stua.

Nå er junior på god vei til å lære seg å krabbe og jeg vet ikke helt hva jeg gjør i forhold til å holde junior unna doen.

Noen som har erfaring på området?

Tips og gode råd mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kattedo i stuen??

Vi har vår på badet, innanför dusjdraperiet sånn at den ikke skal synes.

Lille snupp vet ändå gott var den är, men vi kan ju lukke dörren da:)

Skrevet

vi har slik kattedo-boks med svingdør........... aldri vært noe problem faktisk.

Skrevet

Hvis du ikke har mulighet til å sette kattedoen noe annet sted, så ville jeg hvertfall begynt med å kjøpe kattedo med tak over og svingdør, sikkert sånn som hun over har. Vi har også sånn men her står den i vaskekjelleren og siden jeg har tenkt å sette opp trappegrind ned til kjellertrappen så blir det vel en stund til junior finner veien dit! :) Med svingdøren blir det hvertfall litt vanskeligere for gutten din å komme oppi doen, men han kan jo fortsatt klare å stikke en hånd inn da. Det beste ville nok vært om du kunne klart å finne et annet sted å sette doen, kanskje i en yttergang eller på badet? Hvis dere har to etasjer, sett doen i den etasjen du ikke oppholder deg i på dagtid og steng av med trappegrind - katten klarer nok å sno seg gjennom den.

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt-den var på tilbud til 169 kr-lur investering!!! var i en sånn dyrebutikk kjede-husker ikke hvilken, ring din nærmeste zoo og hør om de har det tilbudet!:)

Skrevet

De ligger på 200-250 uten tilbud tror jeg. Mener vi betalte noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...