Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Saken er den at jeg har truffet en mann,gift med fire barn,i forbindelse med foretninger.Han bor i en annen by.Har truffet ham denne ene gangen og får han ikke ut av hodet.Han har ikke gitt meg noe hint om at han er interessert.Jeg vil kunn oppleve å ha sex med han,ikke et forhold.Hva er oddsene tror dere for at det skjer.Skal treffe han ang forretninger en gang til.Hvordan formidler pr mail at jeg vil noe mer uten å stillle ham i forlegenhet,må ikke være for direkte heller om han ikke vil.Vi skal jo samarbeide mer.Hvordan får jeg denne mannen ut av hodet
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 herregud å r d du tenker m da??? tenk nå at hvis du gå å r utro nå, er du ikke bare det mot MANNEN din men mot BARNA dine oxo!! JÆVLA EGOISTISK!! stakkars mann og barn, fortjener mye berde enn dette!! du eier faen med meg ikke samvittighet!! skamme deg burde du!!
kristine_aprilBABY Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 herregud, det er jo lov og drømme! alle fantaserer vet du!! eller kansje ikke du gjør det!.. du har sikkert vært utro du! derfor du skriver alt det her til hun som hadde et spørsmål!!.. kansje du som burde SKAMME DEG!!`???
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 herregud,hvem drømmer vel om å være utro mot mannen sin!!!??tyder jo bare på et sunt forhold!!et spørsmål om å være utro ja, ikke noe å støtte syns jeg!!må du f**** gi deg!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Hallo jeg vet det er galt å være utro,du trenger ikke fortelle meg det.Men min mann tenner på at jeg har sex med fremmede selv om det aldri har skjedd så lenge vi har vært gift.Tror dere menn generelt er lette å få til sengs for one night stand.Hvordan kan jeg merke ah ner intr.?Blir for dumt å ta det helt uti det blå. hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Det er lov å DRØMME Ja, men ikke å sende mail å prøve å få igang flørt som fører til sex. æsj, gå heller fra familien først hvis det er så jævla vikritg å ligge med han. tenk heller på han når du har sex med mannen din? hadde det vært min mann du hadde vært på jakt etter hadde jeg satt en kule i hodet ditt. det hadde nok barna mine gjort etterhvert også.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 oioioi no vært å redd....Er ikke utr etter å ødelegge noe jeg,kun sex.Og du virker ikke god selv.Hvis mannen din ikke kan motstå bør du heller sette ei kule i haue hans syns nå jeg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 trur du ikke sex ødelegger noe? ja det er lov tikl å drømme.. det gjør jeg å.. drømmer om å ha sex med noen jeg er betatt av.. men jeg prøver ikke å få drømmen til virklighet... er også enig i at man skal sette kule på mannen..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 hold fred sier jeg... alle vet vel at uroskap er galt! jeg ville aldri gjort noe sånt... det er liksom en stopper i meg der.. men jeg forstår tanken din hovedinnlegger.. jeg har vært superforelska i en mann og han i meg i lang tid.. helt utrolig nok klarte vi å holde oss i skinnet! men du skulle bare visst de lyster som herjet i kroppene våre.. men klarte ikke å fullføre det med tanke på min egen mann og mine barn...de fortjenter bedre enn det, og det samme gjør hans familie! Men til dags dato har jeg følser for den mannen og når jeg ser han skjer det noe i meg ja.. Men mannen i mitt liv er mannen jeg har hjemme og han elsker jeg og forguder for alt i verden, og det er det som teller! så får jeg heller stå i mot de små frislelsene underveis.. for de er små i forhold til hvordan jeg har det her hjemme!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Det er kjempefint å bli betatt av andre mennesker selv om du er i et forhold. Tror det er litt av krydderet i livet som må være der for å gi tilværelsen farge... Men det betyr jo ikke at man må gå rundt å ha sex med alle man treffer som er litt attraktive... Kos deg heller litt med mannen din, mens du fantaserer litt om denne andre du. mye smartere enn å hoppe til køys med en fremmed og risikere familien din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå