Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 .... hvordan klarte dere å slutte med ammingen?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Det gikk sakte men sikkert bare over av seg selv =) Sluttet da de var rundt året eller litt til, de 4 første. Nummer fem ville plutselig ikke ha noe mer da han var 10 mnd. Nekta pupp plent. Denne aller siste elsker puppen til mor....så jeg tror jeg får litt mer problemer med å slutte. Spesielt siden jeg vet jeg aldri skal ha flere barn. Er litt koselig , da. Men tenker ikke holde på mer enn til 1,5 år. Northernlights
winneboo Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg ammet til vesla var 10mnd å det var hun som sluttet av seg selv. Plutselig en dag ville hun ikke ha pupp mer. Prøvde hver dag i 2 uker men hun ville ikke ha, så da gav jeg opp. Veldig mange slutter av seg selv mens andre gjør ikke det.
Vona Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Ammet sjeldnere og sjeldnere. Da snuppa var 1 år, ammet jeg kun morgen og kveld. Da jeg begynte i jobb da hun var litt over 1 år, ammet jeg kun om kvelden. Og så bare jeg sluttet jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hvis du har tenkt å slutte finner du bra tips på brystavvenningsdebatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå