LisaColli Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 hva kjøpte dere? vi kjøpte rosa badebalje, bleiebøtte + poser og en kjempesøt heldress med ører, "hale" og "poter" hihi.. fikk også lyst å kjøpe reisesenga til 299,- og den vippestolen som var på tilbud. men klarte å holde tilbake! forresten, synes bleiebøtta var så liten! er det vanlig størrelse?
Gaara Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kjøpte den jeg også ...det var det eneste jeg kjøpte den dagen...det var også min første kjøp til barnet.....jaja en bleiebøtte altså
Gjest Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Barnevogn!:-) Foreløpig første kjøp jeg har gjort i dette sv.skapet... Har da termin 26/12...men det er nr. 2, så vi har jo litt utstyr fra før...
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Kjøpte bare babycall jeg Men den kosta en tusing også da.... vi har det meste fra før faktisk. Har jo en to-åring, blir litt gjenbruk, og så har jeg svart belte i shopping så vi har fått tak i både vogn og bleiebøtte på supertilbud fra før. Men det var vanskelig å la være å handle ja! Stor, lys, fristende butikk, masse gode tilbud og så mye søtt!!! Spesielt klær Litt gøy med noe annet enn H&M innimellom... ps: Den nye modellen av bleiebøtta ser mindre ut enn de gamle, men jeg tror faktisk den rommer omtrent like mye, fordi den er større i omkrets og så er mekanismen i toppen litt anderledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå