Gå til innhold

dere som har vært på Barnas Hus på Tiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kjøpte dere? :)

vi kjøpte rosa badebalje, bleiebøtte + poser og en kjempesøt heldress med ører, "hale" og "poter" hihi..

fikk også lyst å kjøpe reisesenga til 299,- og den vippestolen som var på tilbud. men klarte å holde tilbake! :P

forresten, synes bleiebøtta var så liten! er det vanlig størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den jeg også :) ...det var det eneste jeg kjøpte den dagen...det var også min første kjøp til barnet.....jaja en bleiebøtte altså :)

Skrevet

Barnevogn!:-)

Foreløpig første kjøp jeg har gjort i dette sv.skapet... Har da termin 26/12...men det er nr. 2, så vi har jo litt utstyr fra før...

Skrevet

Kjøpte bare babycall jeg :) Men den kosta en tusing også da.... vi har det meste fra før faktisk. Har jo en to-åring, blir litt gjenbruk, og så har jeg svart belte i shopping så vi har fått tak i både vogn og bleiebøtte på supertilbud fra før. Men det var vanskelig å la være å handle ja! Stor, lys, fristende butikk, masse gode tilbud og så mye søtt!!! Spesielt klær :) Litt gøy med noe annet enn H&M innimellom...

ps: Den nye modellen av bleiebøtta ser mindre ut enn de gamle, men jeg tror faktisk den rommer omtrent like mye, fordi den er større i omkrets og så er mekanismen i toppen litt anderledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...