Gå til innhold

Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Venter gutt nr 2 i oktober og skal reise til australia og bo der i 6 mnd fra begynnelsen av januar til august neste år. Lurer litt på om noen har tips angående vogn; Er det lurt å ta m seg barnevogna, eller er det billig/greit å kjøpe der nede? Har kjøpt ei Teutonia-vogn (duo-vogn) og er usikker på om denne finnes der nede i tilfelle vogna går i stykker på flyet og må repareres.

Går det kanskje an å leie vogn der nede? Trenger også søskenvogn siden storebror er litt over 2 år. Noen tips?

Skal forresten dra til Brisbane, regner m vi får leilighet i Kangaroo Point. Noen andre som bor der? Mannen min har fått seg jobb der mens jeg er i fødselspermisjon. Satser på å ha storebror Lars i barnehage et par dager i uka. Men hadde vært kjempefint å bli kjent m andre nordmenn m barn der nede:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg bor i Brisbane, med 2 barn.

Jeg hadde tatt med vogna, de vognene som er her nede er stort sett mer som sportsvogner. De er ikke så opptatt av at babyen skal ligge flatt, virker det som. Evt kan du kjøpe en sånn sportsvogntype her nede, de finnes med ekstra sete til å sette oppå til storebror. De har også en annen type hvor babyen kan ligge under, litt vanskelig å forklare, skal se om jeg kan finne ut hva den heter.

Vet ikke om de selger Teutonia her nede, men det går sikkert ann å få sendt deler hit uansett, evt privat.

Har ikke sett at det går ann å leie vogn, men har ikke sjekket det heller.

Du kan sende meg en mail på [email protected] hvis du vil.

Det er mange norske her nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...