Trollmora Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 I dag kokte jeg en stooor gryte med fårikål. Maten var ferdig da gutta boys og lille Snupp kom fra hytta. Huff - jeg er mett ennå, utrolig godt til å være så enkelt )
Gummelillan Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Å ja! Utrolig deilig. Svigermor har invitert til fårikål denne uka, må bare finne en ettermiddag som passer. Mistenker at det raskt blir helg før det passer hele familien, men desto mer å glede seg til ;-) For fårikål er jo så absolutt best når m an kan spise til man sprekker og har gooood tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå