Cat.68 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hun har jo tatt noe steg sånn litt tilfedig, fra før hun fyltte 1 år. Nå er hun 12.5 mnd. Men idag har hun sluppet seg for allvor og hun stabber og går hele tiden. Guuuuud så søtt, hun går og rett va det er havner hun på rumpa, så opp igjen og gå på nytt. Fy fader så fort det går!!!
Ducchini Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 GRATULERER! Er det ikke moro? kan huske jeg synes det var så rart å se mitt lille gull i den høyden midt på gulvet, hihi Ogman blir så stolt! Bare vent, snart springer hun rundt :-)
barbamamsen Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Så gøy! Her venter vi fortsatt... runder 17 mnd nå. Hun går som en helt sammen med oss og når hun holder seg fast i noe, men alene? Nei huff de er skummelt!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Så gøy Gleder meg til å se snuppa mi stabbe avgårde
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Grattis Det er så utrolig gøy når de begynner å gå .. Nesten litt rørende fordi de blir plutselig så store . Snuppa vår har også akkurat begynt å gå og det er bare sååå koselig
fox`y Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 å grattis=O) venter bare på at poden skal slippe taket jeg å. gleder meg masse til den dagen...
Monstermamma Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Det gjør mi også!!!! Endelig våget hun å slippe seg ordentlig i helga, skikkelig søt ja - og mamma sååå stolt!!! Hun er 14,5 mnd.
Ranveig R Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer! Så spennande! Vi ventar i spenning, men det tar nok litt tid enno. Her har han så vidt slept taket med hendene eit par gongar, og endt opp med rompa i golvet. Det kjem vel utover vinteren går eg ut ifrå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå