Gå til innhold

Gavetips til jente 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 1 1/2 skal snart i bursdag til jente på 2 år, så vi må ut og kjøpe gave. Har noen et godt tips til ei jente som har masse snille besteforeldre, og som egentlig har alt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa som var 2år i juni elsker å tegne på veien med kritt. Hun elsker også plast maten sin som hun "lager" i gryter og boller ol på komfyren sin. Ellers er hun veldig opptatt av å pusle, lese bøker og leke med duplo(spes figurene som er barn, mor, far osv). Så er det dukker da, som skal sove i vognen med pute og teppe. Snuppa sørger også for at dukkene ikke er sultne, de får mye melk i løpet av dagen.

Siden vi nå går mot mørkere tider hadde jeg kanskje kjøpt en reflesvest, det er kjekt å bruke ute nå utover.

Skrevet

2-åringen vår er veldig glad i dukka og dukkevogna si (hun har både "paraplytrille" + "kompivogn" m/stelleveske).

Ellers er Mummihuset m/figurer en slager, samt duplo-bondegården, popup-telt som vi kan slå opp innendørs, porselen-koppesett, små gryter/visp, bøker, puslespill, LittlePeople, lydbøker (Hakkebakkeskogen, Kardemomme by), musikk på cd.....

Jeg tror også at Brio-togsett ville vært midt i blinken for jenta vår. Det ønsker vi oss til jul! :o)

Skrevet

Sånt telt var populärt hos vår 2-åring.

Ellers: Bøker, koppestell, ball, bowling-sett for småbarn, lekeverktøy, lekekjøkkeutstyr, kosedyr, dukker, biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...