En_av_hver Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg tror jeg blir gal snart......siden prinsessen kom for 4 mnd siden har jeg svettet utrolig mye!!!! Det hjelper jo ikke at høsten aldri setter inn og gir meg noen litt kaldere dager (teit å ønske seg kulde, men...). Noen flere som har det sånn eller er det meg som er helt unormal???
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Når man ammer har man like lavt østrogennivå som når man er i overgangsalderen. Ikke unormalt å svette og bli varm altså...
En_av_hver Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 ...og litt gal i tillegg tjihi. Takk for svaret, det visste jeg faktisk ikke. :-)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Ja, jeg svetter også mye! Utrolig irriterende! Men nesten litt godt å høre at vi er flere... Men det var litt skremmende å høre at det kan fortsette så lenge vi ammer.... håpet det var noe forbigående jeg. Skal prøve Yerka i morgen, håper det hjelper.
Sina73 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Jeg har det på samme måte selv om jeg ikke ammer.
Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Samme som Andemor1973. Ammer heller ikke men svetter som en gal.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Glemte å si at man også svetter en del etter fødsel for å kvitte seg med vannet man fikk i kroppen når man var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå