Magenta Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Skal kjøpe parkdress til lillegutt på 15 mnd. Vet at Reima-dressene er bra, men de er jo ikke akkurat billige. Noen som har god erfaring med andre, rimeligere merker? Takknemlig for svar.............:-)
Trollemor og snuppa! Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg så på Reima nå når jeg skulle kjøpe dress.. Det er helt idiotisk at det ikke går an å ta ut fòret på dressene! Når du kan ta ut fòret inni, så har du dress fra nå og frem til kanskje april... ) Så; Mer valutta for penga! )
Vimsemamsen Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har liten erfaring, men har akkurat vært ute på en vannvittig parkdress-shoppings i forrige uke. Fikk en Reima høst/vår dress til jenta mi på 12 mnd. Syntes denne var tynn og dumt at man ikke kan bruke en dress hele året når den er såpass dyr. Byttet den til en reima vinterdress, men fikk da for meg at det var dumt at heller ikke den kunne brukes hele året (altså om våren/høsten i tillegg). Gikk tilbake for å bytte, og hadde lyst på en Troll dress med utagbart fôr (en ulldress inne i dressen som man kan ta ut, da kan man bruke den hele året). Men denne koster jo skjorta! Da kom jeg over en utrolig søt dame som sa at Mikkline sin med uttagbar ulldress er minst like god, om ikke bedre, enn Troll sin til disse små. Og den koster 400 kroner mindre. For all del ikke en billig dress, kostet 1000 kroner, men da ble jeg iallefall fornøyd til slutt! Så håper jeg den er kanonbra når snuppa skal begynne å bruke den! Lykke til - jeg ble helt sprø i hodet av å holde på med den dressen =)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe en tynn vår/høst-dress, da, og så supplere med ulltøy under? Det blir jo det samme som de med uttagbart for. For øvrig så har jeg trolldress, fordi jeg liker den best og så har jeg råd til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå