Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 før jeg sprekker... Er jo ingen jeg kan fortelle dette til.. Jeg er godt gift og to barnsmor.. Lykkelig gift med en så utrolig god mann som jeg elsker så høyt!! Men.. jeg sliter med å ikke få eksen min ut av systemet.. Det er mange år siden jeg var sammen med han.. Han gjorde det slutt og jeg ble sittende igjen med så mange spørsmål.. Jeg vil heller ikke ha han tilbake.. Men hver gang jeg hører en spesiell sang.. En sang hvor vi hadde sex for første gang.. Da blir jeg helt dårlig.. Synker helt sammen og har bare lyst til å finne han og klynge meg intil han og glemme alt.. Bare være hos han.. Skru tiden tilbake.. ÅÅÅÅ!!! Føler meg så forferdelig som kan tenke slik, jeg er jo så glad for det livet jeg har sammen med mannen min.. Men mitt høyeste ønske nå er å møte han og høre han og si det samme som jeg føler.. At han var glad i meg osv...
Ankers Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Dette er en egotrip fra din side. Mener ikke å være slem, men du lider av det veldig typiske syndromet som forfølger alle som har blitt dumpa. Hvorfor dro han? Er ikke jeg bra nok? Kanskje han hadde det kjipt med seg selv og ville ikke la det gå ut over meg - men jeg kan jo hjelpe! Hvis jeg bare kunne skru tiden tilbake å skjønne hva som gikk galt - da ville alt vært perfekt i dag.. Var vi ikke lykkelige og like glad i hverandre? Dessverre, er dette menneskehjernens egen måte å bygge opp sin egen selvtillit på. Og man ønsker så gjerne å finne ut at det ikke var noe galt med en selv at man for alt i verden vil finne igjen denne mannen og forsikre seg om at de har rett... Jeg tror du må innse at den tiden er svunnen og slutte å lengte etter en fantasi som ikke har noen rot i virkeligheten. Bruk heller energien din på å pleie forholdet til din nåværende mann og glem denne fantasien. Det er klart han(ex'n din) var glad i deg, men noen ganger så vokser man fra hverandre og slutter å være forelsket.. og da må man finne ut om det er verdt å kjempe for å få forholdet til å fungere eller om løpet er kjørt. Dessverre er man ikke alltid enig om dette, i hvertfall ikke i utgangspunktet. Men da er det viktig å huske at det finnes mer enn EN rett mann for hver kvinne... og du har nå funnet en som nok er mer rett for deg! Du er heldig og prøv å minn deg selv på det i blandt og glem dette med å søke etter en svunnen kjærlighet!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 det er en egotripp! Men måtte bare få det ut. Kan jo ikke si det til noen andre.. da er det greit å være anonym og pøse det ut.. Og det var herli å få et presist og klart svar som ikke dikket med meg! Tusen takk for det;) Har det jo så utroli godt, og er som du sier veldig heldig! Hater disse følelsene sånn... Ble så glad for et fornuftig svar:) Det trengte jeg!
Ankers Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ingen årsak! Skjønte at du hadde behov for å få det ut - og skjønte også at du ikke trenger å uroe deg for slike følelser. Det var tydelig å lese at du elsker livet ditt som det er - men ønsket kanskje at andre også skulle peke det ut for deg;-) Ha en fortsatt fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå