Gå til innhold

Bøker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke bøker passer til en gutt på seks år? som egentlig ikke er så veldig fotballinteressert, men voldsomt interessert i å bli lest for....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dersom han liker å bli lest for, så er det nesten ingen begrensninger! Samlinger med eventyr, Astrid Lindgrens bøker om Emil/Pippi/Ronja Røverdatter. Flotte bildebøker, som feks Serafin, Mummitrollet. Du kan også kjøpe s.k. Lesehest-bøker, som kommer tilpasset ulike alderstrinn og leseevner. De første er med store bokstaver og har mange fine titler å velge mellom.

Lykke til!

Skrevet

takk for tips! Emil har jeg prøvd å lese for ham, men det fallt ikke helt i smak...mummitrollet er ikke jeg noe spesielt glad så kan jeg styre unna gjør jeg gjerne det...men Ronja Røverdatter har jeg faktisk i hylla :D så da tror jeg vi skal begynne på den :D

hvem/hva er serafin?

vi tar gjerne imot flere tips :D

Skrevet

Les bøkene om dustefjerten og bollefisen! Skrevet av Rune Belsvik. Kjempemorsomme.

Skrevet

Serafin og hans makeløse mesterverk, billedbok av Philippe Fix. Veldig søt og sjarmerende historie. Litt gammelmodig i formen kanskje, men allikevel artig og kreativ. Anbefales veldig!

Ellers har guttene mine også likt boka om muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Skal vi se - andre da?... Ja Alf Prøysen og historien om teskjekjerringa. Guttene elsker henne og synes det er veldig spennende å høre om alle de rare påfunnene hennes.

Ha en fortsatt fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...