labine Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 hvilke bøker passer til en gutt på seks år? som egentlig ikke er så veldig fotballinteressert, men voldsomt interessert i å bli lest for....
3b@rn Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei! Dersom han liker å bli lest for, så er det nesten ingen begrensninger! Samlinger med eventyr, Astrid Lindgrens bøker om Emil/Pippi/Ronja Røverdatter. Flotte bildebøker, som feks Serafin, Mummitrollet. Du kan også kjøpe s.k. Lesehest-bøker, som kommer tilpasset ulike alderstrinn og leseevner. De første er med store bokstaver og har mange fine titler å velge mellom. Lykke til!
labine Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 takk for tips! Emil har jeg prøvd å lese for ham, men det fallt ikke helt i smak...mummitrollet er ikke jeg noe spesielt glad så kan jeg styre unna gjør jeg gjerne det...men Ronja Røverdatter har jeg faktisk i hylla så da tror jeg vi skal begynne på den hvem/hva er serafin? vi tar gjerne imot flere tips
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Les bøkene om dustefjerten og bollefisen! Skrevet av Rune Belsvik. Kjempemorsomme.
3b@rn Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Serafin og hans makeløse mesterverk, billedbok av Philippe Fix. Veldig søt og sjarmerende historie. Litt gammelmodig i formen kanskje, men allikevel artig og kreativ. Anbefales veldig! Ellers har guttene mine også likt boka om muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Skal vi se - andre da?... Ja Alf Prøysen og historien om teskjekjerringa. Guttene elsker henne og synes det er veldig spennende å høre om alle de rare påfunnene hennes. Ha en fortsatt fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå