Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som personal-konsulent (rekruttering, admin osv) i et privat oljeselskap. Har 430 000 i fastlønn samt betalt overtid. Har også telefon dekket av arbeidsgiver. Har jobbet der siden jeg var ferdig med bachelor i 2007. Er nå 27 år. Synes lønnen er rettferdig for det arbeidet jeg gjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er ped leder i kommunal barnehage, jobbet 3 år tilsammen, med et års fødselspermisjon i 2007. Akkurat hoppet opp til 373.000,- Er vel egentlig ganske fornøyd:-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Vi har også 10 mnd med full lønn og skiftilegg under permisjon (arbeidsgiver betaler mellomlegget) Har også goder som fri telefon og gratis treningskort etc. Men vi får ikke jobbe lengre enn til uke 25 pga kjemikalier i prosess/skiftgang, blir satt i annen jobb siste 10 uker før perm.

Lenke til kommentar

6 års utdannelser...konsulent i itbransjen... 500.000 i året pluss bonus og andre goder :)

 

Men da også blant annet studielån for 6 års skole..;)

Lenke til kommentar

Synes lønnen til dere som er sykepleiere og førskolelærere er blodig uretterdig! Dere har en god utdanning, og gjør en superviktig jobb for samfunnet, synd man ikke kan se det gjenspeile seg i lønnslippen og faste, 100% stillinger for dem som ønsker det! Stå på, og ikke gi dere før dere har en grunnlønn på 350 000, minst! Det er det minste dere skulle hatt!! Jeg blir flau over hva jeg tjener i forhold, jeg har kun ett fagrev og tjener 200 000 mer enn de fleste av dere. Håndtverkere/olje-gass arbeidere burde ikke være bedre betalt enn omsorgsyrker, det er sinnsykt!

 

Stå på jenter :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Førskolelærer/pedleder på 3.året. 365 000 i årslønn. Akuratt gått opp litt men ikke mye å skryte av som flere ser her:)

med høyskoleutdannelse, ansvar for en så viktig "gruppe" små mennesker i samfunnet og deres opplevelser og utvikling i sine første 6 leve år ute i "livet" for alvor, personalansvar, dokumentasjon, barn med spesielle behov, legge til rette for et best mulig samarbeid mellom alle individuelle hjem og barnehagen.

Ja. Jeg gjør ikke dette for lønnen for å si det sånn:)

men jeg tror heller ingen andre arbeidsplasser har mere takknemlige "brukere". Å komme litt uggen på jobb en morgen og få 17 små nærmest i fanget med en jubel, glede og latter kun fordi akuratt JEG kom inn døra. Bare det er verdt 500 000kr:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Ped.leder med 381000, snart 10års ansinitet, og da blir det 422000. Ikke all verden etter så mange år, og det er jo siste "stige". Men har jo hatt en voldsom lønnsøkning fra jeg var nyutdannet i 2002 - da begynte jeg på 247000!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

kjenner jeg bare blir deprimert når jeg ser hvor mye dokk tjener :/

 

Var klar over at jeg hadde en piss lønn fra tidligere.

 

Søker som en gaaaal etter noe annet.. men månedene går å det skjer liksom ikke noe. :/

men unner tia må jeg bare gå å arbe der jeg har arbe.

Jobbe som servitør. Å for å si det mildt. Ravva lønn.

 

Guuu ka jeg vill ha et nytt arbe..

Lenke til kommentar

Assistent i privat bhg. med 8 års ansienitet - ca. 270 000 i året, håper å få til fagbrevet snart, da kryper jeg nærmere 300 000.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som adm assistent og har 265' i 80% stilling. 100% ville vært i overkant av 330'. klager ikke, men kunne godt tenkt meg 100% lønna i 80% stillingen :-) Har heldigvis en mann som tjener forholdsvis godt... Så vi klarer oss bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...