Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?

Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frisør og tjener ca 232000 i grunnlønn.

Begynte i ny jobb på mai og tjener bedre nå enn tidligere da jeg jobbet i Nikita og fikk 115 kr i timen (tariff frisør).

Gjennomsnittsalderen for når frisører er nødt til å gi seg pga helsen er rundt 25-27 års alderen, men jeg har ennå ikke noen problemer med dette :)

Jeg har da også en del studielån etter 2 år på skole og 2 år som lærling med begynnerlønn på 41 kr timen. Da med 2 barn og ingen mann.

Det er mulig :) men utrolig vondt å måtte forsake alt utenom mat, strøm, leil og lån... I alle fall når man har lyst til å gi barna noe.

Men går bedre nå:) Endelig!!!

Prod. sjef uten utdannelse. Mye overtid uten ekstra bet. Lønn: 350 000 + telefon. Vanskelig å få høyere lønn med det første uten å ha utdannelse i ryggen, er uansett fornøyd så langt. Tøft marked nå så det å være gravid setter meg litt tilbake desverre:(

Annonse

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg er dekoratør men jeg tar også med meg veldig mye av jobben hjem hver eneste dag og helg, jeg har på ingen måte tid til å gjøre papirarbeid, skissing og planlegging når jeg er på jobb. Jeg får INGEN lønn for dette og heller INGEN avspasering. Da jeg har fast årslønn på 330 000. Dere som er lærere er HELDIGE, ikke annet å si om d. Det vil ikke si at jeg ikke unner dere fritiden, men det er en skjevfordeling som gjør at jeg nok kommer til å velge læreryrket om jeg får muligheten senere...

At dere jobber 3,5 time mer i uka? vel jeg kommer meg aldri hjem når jeg skal så da er det vel likt? Dere lærere burde prøvd andre yrker med mye ansvar så hadde dere opplevd at dere er SINNSYKT heldige!!!

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Er ikke helt ferdigutdannet lærer. Jobber 100% stilling i tillegg til å studere meg ferdig. Har 272100,- i årslønn. Klarer jeg eksamenene mine nå i vår stiger jeg i løn. Til høsten blir jeg da i 100% stilling som kontaktlærer med ca. 360000,- i årslønn.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jobber som Dyrlege. ca 370 - 380 000 i året. Får se nå da etter lønnsforhandlingene er i boks. Noe som jeg har prøvd å få orden på de siste 4 mnd.....

Nå er jeg 4,5 mnd på vei og MÅååå få lønnsforhandlingene unna vei FØR jeg blir så stor at magen røper graviditeten.....

28 år nyutdannet vernepleier, jobber i psykiatrien, privat sektor.

330 000 i grunnlønn uten anseniteten.

Lån... oh my....

casha ut halve studielånet mitt med arv (takk bestefar) Har 150 000 igjen...

Sammen med min rørleggermann som ttjener ca hundre mer enn meg i året har vi 2,5 mill i lån.... (renoverer en rønne)

Syntes pedledere her tjener lite her, de har og 3årig høgskole og den mest slitsomme jobben jeg kan tenke meg. Vi gruer oss til hyl og skrik av en, mens de har 9 timer om dagen med 20 unger som hyler og de må ut i all slags vær??? HUFF!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...