handygirl Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Vår lille prinsesse fyller snart ett år. Hun har allerede mer enn hun trenger. Hva bør hun ønske seg? Fikk deres søte små noe fantastisk de satte stor pris på ?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Vår likte best tre små gummileker. Den ene var en gutt, en var en jente og den siste var en kanin.
heleneogde2gutta Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 heisann, helt ærlig, så var det klær str. 86/92 . Vi fikk masse klær til småen i 1-års gave og det har gjort at vi knapt har kjøpt klær siden. Vi fikk ikke særlig med leker, og han har færre leker enn de fleste han kjenner, men det er ikke noe problem. så, kanskje litt kjedelig, men veldig praktisk.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Jeg er fristet til å si klær jeg også. Det varer i alle fall en stund. Ellers fikk snuppa vår en Little People (Fischer Price) Zoo, med løve, elefant, isbjørn, apekatt og en fugl av noe slag, og knapp med lyden til de ulike dyrene. På apekatten var det en hendel, og så lagde den apelyd samtidig som apen hoppet (hang fast i en pinne så den ikke forsvant). Snuppa har lekt masse med den, og jeg har blitt merkelig vant til leker med lyd (aldri trodd jeg skulle tolerere det på forhånd). Og bøker er ALLTID en hit her i gården. Om ikke de faller i smak med 'en gang, så varer de nesten evig.
Trollemor og snuppa! Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Jeg synes nok parkdressen fra Troll var den fineste gaven.. ) Ellers elsker snuppa mi et klokkespill i tre hun fikk.. )
Ranveig R Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Gåvogna var kanskje den største suksessen her, men den måtte han få på forskudd. Ellers likte han bøkene han fekk veldig godt. Vi foreldra blei gjerne aller mest glad for kleda han fekk, parkdress, ulltøy og bodyar i str. 86.
Ranveig R Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Og så er det alltid kjekt å få duploklossar. Enno så brukar han dei stort sett til å putte oppi boksen og ta dei utav igjen, men når han skjønar poenget med å bygge så er det jo kjekt at han allerede har ein del.
netti :o) Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Et minikjøkken fra Toys`r`Us har vært skikkelig populært her hjemme. Det lekes med hver dag og vi har plassert det mellom kjøkkenet og stua ;-)
tullla Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 tråkketraktor! For lita til å kjøre selv enda, men dytter den rundt og er storfornøyd!!! Men det er dyrt da..
Myra Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Vår gutt fikk ei gåvogn fra Micki. Brio har samme typen. Ganske dyr, men veldig populær. Vi brukte den masse ute i sommer. Gikk ikke helt selv ennå da, så den var god å støtte seg til. Gikk rundt med vogna og samlet småstein og kongler. Helt topp.
fox`y Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 poden hær fikk en løvenes konge gå bil me masse lyder, elsker bilen sin,holder på med den fra han står opp til han legger seg nesten=O) fikk ogse en bil full av legoklosser,stor stas..
mammae:-) Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Lekekjøkken og paraply trille til dukken...
Duracella Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Lillegutt fikk penger på sparekontoen sin, det er en gave som varer... Så lenge han er så liten så savner han ingen mer "morsomme" gaver likevel. Ellers er gyngehesten populær.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 den beste gaven var den vi foreldrene kjøpte. En barnestol vi bestilte på nettet som ble malt med det motivet vi ville. og med en hilsen fra mamma og pappa bakpå. Moro å ha et minne fra den første burdagen. Han bruker den flittig nå. Bærer den rundt og skal opp overalt.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 gåbilen uten tvil=)
Katta i sekken Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Hei. Kjøpte 3hjulssykkel på toys are us. De har en det fra 10md+. Hun her storfornøyd. Dette er en sykkel som kan justeres fremover
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Brannbil-gåbil og en eske med treklosser. Og cd-spiller til rommet med cd-boks. Hører på godnatt-sanger hver kveld :-)
Twig Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 For henne, var det vel gåbilen.. stor stas med den Ellers så ble jeg veldig glad for klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå