79-modell Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som har en babysang- gruppe å anbefale? Vi flytter sørover snart, og kunne tenke meg å bli med på babysang. Gutten min er 8 mnd. takk for svar!!
Juvena Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 hei, for tre år siden var jeg med i babysang i Grim kirke, veldig bra. Vet også at de har i Oddernes kirke, Frelsesarmeen og helt sikkert mange flere kirker, er veldig vanlig her i kr.sand. Jeg vurderer også å begynne på babysang om noen måneder. Men er egentlig bare om å gjøre å få plass, det er mange om beinet. Du bør bare kontakte aktuell kirke nå og høre om plass på neste kurt. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå