Gå til innhold

Babysang i Kristiansand?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en babysang- gruppe å anbefale? Vi flytter sørover snart, og kunne tenke meg å bli med på babysang. Gutten min er 8 mnd.

 

takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, for tre år siden var jeg med i babysang i Grim kirke, veldig bra. Vet også at de har i Oddernes kirke, Frelsesarmeen og helt sikkert mange flere kirker, er veldig vanlig her i kr.sand. Jeg vurderer også å begynne på babysang om noen måneder. Men er egentlig bare om å gjøre å få plass, det er mange om beinet. Du bør bare kontakte aktuell kirke nå og høre om plass på neste kurt. Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...