Gå til innhold

VIL DU JEG SKAL "SE"PÅ DEG?? :0)


Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er et par som akkurat har begynt på 3. prøveperiode. Vi har en sønn på 2 år fra før.

 

Jeg er født 15.02.80, han er født 24.03.80.

 

Blir jeg gravid snart?

Kan du se kjønn?

Kan du se om vi får enda flere barn?

 

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dolly!

Om det jeg enser stemmer (men det mååå det ikke gjøre, altså) kan det se ut til at du må smøre deg med tålmodighet før Jobben med stor J dukker opp..

Neste høst vil du trolig få et godt tilbud, selv om dette heller ikke er akkurat det du tenkte deg.. Men videre, langt der fremme, muligens ved nyttårstider 2007 vil du få et større engasjement ved en stor skole. Mener det likner på en høgskole (men vet ikke om det er mulig slik du bor nå, da..) Dette er ihvertfall et stort, grått bygg med mange mennesker og bøker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nokså overbevist om at dere dermed vil få to gutter nokså kjapt på rappen, ja;0)

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Chanelle2 :o)

 

Lurer på om du kan se på noen venner av meg.

De lurer på om du kan se hvilket kjønn det er på bebisen deres, og om den kommer på termin 15.02.

Hun er født 21.10.84, og han 15.10.84.

 

Takk for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kunne du sett på meg oxo?

 

hva ser du angående meg selv og faren til barnet mitt?

ser du noe framtid mellom oss og når?(vi har vært fra hverandre nå i ett halvt års tid,men ønsker så gjerne og prøve igjen)

klarer du og se noe angående graviditet på meg og når?

 

jeg er født 18/9-86

han er født 7/11-85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

er ei jente på 22år, mitt ønske er å bli mamma

"ser" du noe om når det vil skje?

å hva det blir?

 

lurer å på om jeg får jobben jeg skal på intervju på snart(barnehage)

 

 

på forhånd takk fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stormagesnart??

Får opp februar, og den var nokså klar og direkte.. Blir jo litt å vente om dette stemmer, men den som venter på noe godt..

Men bildet av baby er uansett veldig klart hos deg, så det kan jo bli før, da.

Klarer ikke å se noe om anntall kurer, dessverre..

Lykke til med videre prøving, du må ikke gi deg kjære.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vil du kikke på meg også?..

 

Lurer på når jeg blir gravid, eller om jeg evt. er det allerede (har ikm idag eller imorgen). Og ser du evt. jente eller gutt?..

 

Jeg er født 09.10.77 og min samboer 22.04.74.

 

På forhånd tusen takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ønsker oss barn nr 2 og lurer på når jeg vil bli gravid? evt kjønn?

har jente på 4 fra før.

kan du se om har jeg revmatisme? (er under utredning)

 

jeg er født 081072

min mann 300574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

glemte jo å skrive fødselsdato min er 210684

sambo: 021179

 

når blir jeg gravid?månede?

hva blir det?

 

å får jeg jobben jeg skla på intervju på snart?(barnehage)

 

takk takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosa12

Spådommer er jo aldri sikre, da.. vi som driver med dette kan bare fortelle deg hva som kommer frem f.eks. påbilder/følelser, kort, pendel etc, men dette gir som sagt ingen garantier..

Nå er jeg nokså fersk, men tror av og til at sterke, sterke ønsker eller tanker kan "slå igjennom" slik at bildene oppfattes som virkelighet. Dette er jo ingen målbar kraft, men like spennende for det;0)

 

Hmm...hos deg kan jeg ense et bilde av en liten baby, men klare ikke å få frem noe konret tidspunkt. Samtidig får jeg opp en nokså kraftig strek eller linje over dere, som kanskje skal symbolisere et endelig stopp i søskenflokken. Om dette stoppet kommer nå eller senere, klarer jeg ikke å se konkret, men det blir jo spennende for deg, ja;)

 

Du ble nok ikke noe klokere, nå, men...

Uansett, lykke til!! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mini06..

Jeg har det slik at når hendelser kommer langt frem i tid, blir bildene mer diffuse.. Jeg klarer ikke å få opp noe klart bilde av baby hos deg, dessverre, men det betyr ikke at det ikke kommer flere små til dere, altså. Uansett vil jeg med det anta at det ikke blir før tidligst i 2008.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spådd meg før da men vil gjerne høre fra deg igjen, kaaaan jo være ting klaffer før for oss for ting kan vel endre seg og du kan vel få inn forkskjellige fornemmelser?

 

Har to barn fra før, jenter 5 og 17 år

Jeg er født 260469 og han er 051267.

 

Kan du se noe graviditet denne eller neste måned? Skal reise på tur rundt ikm og hvis muligheten for graviditet er der så ville det være greit å vite.

 

Lurer og på om du kan se på samboer, er han lykkelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hormonella80

Får opp graviditet hos dere i januar, jeg. Ikke så altfor lenge til, da. Bildet av baby er nokså klart her, så det kan jo bli før også, da.

Får opp minst to barn hos dere. Disse er av ulikt kjønn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angelbaby

Får opp graviditet i februar hos dere, men kan jo bli før, så dere må leve i håpet:0)

Får frem en fin liten guttebaby hos dere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=O)

 

Lurer på om når jeg eventuelt blir gravid igjen jeg og hvilket kjønn d blir???

 

født 09.12.82

sambo 04.10.82.

jeg har en sønn fra tidligere forhold født 03.07.05..

 

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ønsker en til

Får frem graviditet en stund over nyttår, muligens mars..men er litt usikker her med tidspunkt sånn nøyaktig, så dere må ikke gi dere nå, altså!

Ser ut til å være ei lita jente.

Sånn umiddelbart er det disse to jeg får frem hos dere, men ikke umilig at det blir flere av den grunn;0)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp graviditet hos deg rundt jul, med ei lita jente:0)

 

Får frem ending i jobbsituasjon, dermed er det nærtliggende å tro at det er i sammenheng med den jobben du har på hånden...

Håper det! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chanelle2

 

Blir veldig glad om du titter litt på meg.

 

Jeg: 220477

Han:131175

 

Hadde en sa 13 aug. Vi har ingen barn fra før.

Vi har vært sammen i 11 1/2 år, For et år siden var det brudd mellom oss. Nå har vi det så bra som aldri før.

 

Han har aldri vært klar for barn, men det har jeg. Jeg har kanskje mast og skremt han litt. Nå de siste månedene har han åpnet seg mer, og sier til meg: skjer det så skjer det. Og det er kjempe positivt.

 

Han ønsker ikke å gifte seg. Ser ikke fordelene med det, men det han sa var at han kan se anneledes på det om noen år.

Det håper jeg for jeg ønsker å gifte meg.

 

Jeg er førskolelærer og jobber med barn hver dag.

Han er siviløkonom.

 

Hve ser du Chanelle2?

 

Jeg har regelmessig mens, så i dag skal jeg egentlig ha eggløsning men jeg kjenner ingenting. Jeg bruker å ha innmari vondt.

Kan du se når jeg får eggløsning?

 

Ble litt sengekos i stad.

 

Når se du en graviditet på oss, hvor mange og kjønn?

Ser du noe mer?

 

Tuuuuusen takk.

 

Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei olebrumm19

Jeg får opp sterke motsetninger hos dere, ingen tvil. Særlig hos ham får jeg frem en slags motvilje, og noe som grenser til aggressjon. Ikke sikkert han eller du ville definert det på samme måte, men. Om du vil jeg skal være ærlig, kan jeg ikke se at dere finner tilbake til hverandre, dessverre, om det er det du ønsker. Bildet jeg får frem er av to veier som deler seg, og blir lengre og lengre fra hverandre. (Litt vanskelig å forklare, da..)

Huff, det så ikke så bra ut dette jeg har skrevet, men ikke glem at ikke alle profetier blir riktige, og at muligheten for at dere finner tilbake KAN være tilstede allikevel..

 

Må bare tilføye at jeg får frem en mann som er noe eldre enn deg. Han vil du trolig treffe neste sommer. Det vil oppstå varme følelser mellom dere. Han fremstår som voksen, rolig gemytt, intelligent...og kjekk;)

 

Hos deg får jeg frem et opphold noen år, så vil du få to barn til nokså tett.

Lykke til! Håper tilværelsen ordenr seg for deg..*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...