Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Har en jente på snart 13 mnd som plutselig har fått stor og oppblåst mage.Hun går rundt å fiser mye, når hun får vanlig kumelk får hun sjikkelig diare.Virker ikke som hun er plaget på noen måte,ser ikke ut som om hun har vondt, men magen er veldig spent.Når hun får mme får hun ikke diare. Bør jeg oppsøke lege?
1974 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 jeg ville ringt og fått tatt en test ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå