Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hvem fikk ikke tlf og måtta dra hjem kl10... Kjedelige greier,lillegutten vrælte og vrælte og.... Men men,det kommer flere bryllup... Helt forferdelig når det blir sånn...nekter og spise noe annet enn pupp. Heldigvis så hadde jeg ikke drukket så mye,så amminga gikk greit da jeg kom hjem... Bra fortvilt pappan da...og mamman....stakkars lille vennen... Er 3mnd, håper at flaska faller i smak igjen...spiste av den før...
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Veit hva du mener! Vi bestemte oss for å prøve flaske ganske tidlig for at han skulle bli vant til det, og da han var en 6-7 uker drakk han av flaska som bare det. Vi tenkte som så at "ja, men da tar han flaske da", og fulgte ikke opp dette noe mer. Da han var drøye tre måneder og skulle få flaske igjen når han og pappaen var alene hjemme slo han seg skikkelig vrang..Etter dette ga vi ham flaske en gang el to i uka i hele sommer, og det var veldig opp og ned om han ville ha. Nå har det gått seg til, men han blir 5mndr til uka så det har tatt sin tid!!
Sjokoholikern Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Hvorfor ikke ta med seg babyen i bryllupet? Det gjorde jeg, og vi koste oss masse, lillegutt fikk masse oppmerksomhet, og fikk sove på et lagerrom i vogna si senere på kvelden =) han var også rundt tre mnd gammel og jeg fullammet. jeg tenkte faktisk aldri på å finne barnevakt, jeg gleda meg sånn til å vise han frem til familie vi sjeldent ser!
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Jo,kunne godt hatt ham med,men tenkte jeg skulle få litt tid alene da vettu. Og så var det ikke familie. Ei på arb. som gifta seg. Var med i bryllup da han var 11 dager, men da var det i familien, da var det gøy og vise ham fram ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå