Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes du?

Jeg trenger hjelp og tips på hvordan surving og gråt skal ta slutt. Barnet mitt er snart 6mnd og er frisk som en fisk. Men han surver og gråter nesten hele dagen hvis han ikke får oppmerksomhet eller vår nærhet. Vi har prøvd ferbers metoden, etter 4dager funket det. Så tok det 2 dager så var det på igjen med gråt. Man kan jo ikke bære på en 8 kilo baby heller.

Vær så snill, det MÅ FINNES NOEN SOM HAR GÅTT IGJENNOM DET FØR MEG SOM KAN GI MEG noen tips. obs, capslock på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et vanskelig spørsmål?

Jeg har spurt om andre ting her også, men det er ingen som har svar til meg. Ja, ja, da får jeg spørre HS og melder meg ut herifra.

Skrevet

Skulle gjerne gitt deg et svar om jeg hadde et. Men jeg får heller hjelpe deg å dytte opp innlegget ditt og håpe at noen andre kan svare deg. :)

Skrevet

Jenta mi var veldig surkete i flere uker før første tanna kom. Jeg hadde ingen idé om hva det kunne være, i og med jeg ikke kunne se antydning til tann eller andre "skavanker". Det gikk over etterhvert. Hun veide også godt 8 kg, men det var bare å bære... mye og lenge... Hadde forresten bæresele - kan anbefales.

Jeg tviler på at der finnes et vidundermiddel mot survete baby. Det kan være babyen din har behov for mye nærhet. Barn er jo så forskjellige.

Det er jo veldig individuelt om man vil bruke Ferbers-metoden, men peronlig ville jeg ikke bruke den med mindre jeg var helt sikker på hvorfor babyen er utilfreds... Men det får jeg nok klø for å skrive...

Ingen egentlige tips fra meg, desverre, men LYKKE TIL VIDERE. Det går seg nok til!

Skrevet

Det var da voldsomt til dramatikk. Meldt deg helt ut du da eller? Si fra hvis du kommer tilbake, gidder ikke skrive langt svar til noen som likevel ikke er her for å lese...

Skrevet

kanskje han bare begynner å bli frustrert over at han ikke kan komme seg dit han vil på egen hånd? kanskje det gir seg når han begynner å krype eller krabbe? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...