Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Min samboer er en av de som på slutten av svangerskapet mister sexlysten, så nå er det vel 3 uker siden sist vi hadde sex. Men jeg da,blir bare mer og mer kåt, jeg onanerer hver dag, gjerne flere ganger daglig, men jeg savner så veldig å bli fyllt opp av den store deilige staken hans. I dag satt jeg bare å så på han, og ble mer og mer kåt. Hva er det med deg da spurte han, jeg er så kåt på deg at jeg snart eksploderer, jammen du onanerer jo hver dag jo, sier han, hjelper ikke svarte jeg, savner å bli fylt opp. Vi får se hva vi kan få gjort i kveld da sier han da, så gjett hva jeg går å tenker på, han kunne bare prøve å trekke seg nå. I kveld er det ingen tvil om at ungene skal tidlig til sengs:)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Du får binde han fast i senga...hehe...lykke til!
♥bebi♥ Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Høres bra ut! du må jo si i fra!! kos deg masse!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Oppdatering: jeg er et nytt og bedre menneske i dag,hi hi. Han slapp seg helt løs og var seg selv, så da syntes han kanskje det ikke var så "ekkelt" allikevel. Han har hatt det sånn et par andre ganger i løpet av svangerskapet også, så det er vel bare sånn det er oppi topplokket dems til tider.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Supert! Viste innlegget ditt til mannen min i går - og jammen tok han seg i nakken han og ;-) Ha en strålende dag :-) Vi får gjøre noe ekstra hyggelig for dem i dag, da!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Se det ja....hjelper å skrike ut nå og da. Vi leverer barn i morgen, så i morgen kveld skal jeg finne på noe kos til oss:) Ha en fin dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå